Skip to main content

Goedenavond. 

Vanwege de €5,- entertainmentkorting zit ik er toch over te denken om mijn Netflix abonnement via KPN te laten lopen maar een aantal dingen krijg ik niet duidelijk terug gevonden. 

-Wie zegt mijn huidige Netflix abonnement op? Hoe gaat dit zo soepel mogelijk over? 
-Blijft de kijklijst ook bestaand of start alles bij KPN van vooraf aan? 
-Kan ik Netflix blijven gebruiken zoals ik nu doe via de bestaande apps? 
-Is de beschikbare content ook gelijk? 
Ook in 4K kwaliteit? 
 

Vast bedankt voor de hulp. 

Hallo @Pieair , in de kennisbank staat hoe je je bestaande account kan omzetten:

https://forum.kpn.com/kennisbank%2Dstreaming%2D137/netflix%2Dbij%2Dkpn%2D587007#Heb+je+al+Netflix?

 

Heb je al Netflix?

Geen probleem. Ook als je al een Netflix abonnement hebt, kan je Netflix bij ons bestellen. Activeer je account met je huidige account nadat je Netflix bij ons hebt besteld. We zetten je account automatisch over. Al je gegevens blijven behouden.


Hallo @XS4-Arjan.

Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb daar gekeken maar daar staat vooral hoe op te zeggen via KPN maar niet echt specifiek de hele procedure uitgelegd hoe de opzegging bij Netflix zelf gaat (zodat je niet dubbel gaat betalen). 
Er staat ook niet of je via KPN je huidige account kunt heractiveren of weer helemaal opnieuw begint? Is je hele kijklijst ook weg? 

Ik kreeg het niet duidelijk gevonden. 🤔☺️


Mits hetzelfde account wordt gebruikt zou dat geen probleem moeten zijn @Pieair. Mocht je twijfelen dan kan je voor directe hulp ook altijd even bellen met 0800-0402.


@Remco van KPN ik vind het erg jammer dat KPN geen contact per mail of vooral per chat meer heeft. Die laatste functie heeft bijna elk bedrijf wel. Bellen is niet mijn favoriete optie. 


Reageer