Skip to main content

Ik had laatst met jullie gebeld en had een vraag over Netflix. Wij hadden al Netflix en hebben nu bij jullie internet en tv incl Netflix afgesloten.  Degene die ik sprak vertelde dat ik mijn huidige Netflix op moest zeggen en Nu lees ik dat dit gewoon word overgenomen door KPN. Niet echt duidelijk. Maar kan ik evengoed ons oude account gebruiken of moet ik nu een nieuwe aanmaken?

@SamHuij 

Ja dat kan.

Zorg wel dat je eerst je abonnement opzegt.

Daarna aanmelden via KPN.

Bij het activeren je mail adres en wachtwoord gebruiken, die je bij Netflix al had.

Daarna heb je alles weer en kan je overal op kijken.

 


En als je dan Internet, mobiel, én Netflix via KPN hebt krijg je op het Netflix Premium abo van € 15,99 nog eens € 5 korting en betaald daar dan €10,99 p/m voor, correct?


En als je dan Internet, mobiel, én Netflix via KPN hebt krijg je op het Netflix Premium abo van € 15,99 nog eens € 5 korting en betaald daar dan €10,99 p/m voor, correct?

Correct!!


Die entertainment korting van € 5,-- krijg je maar voor 1 pakket.

Dus ook als je meer pakketten bij KPN afneemt, krijg je maar 1 keer die € 5,-- korting.

Ik ben wel bij dat KPN die € 5,-- korting geeft.😉


Die entertainment korting van € 5,-- krijg je maar voor 1 pakket.

Dus ook als je meer pakketten bij KPN afneemt, krijg je maar 1 keer die € 5,-- korting.

Ik ben wel bij dat KPN die € 5,-- korting geeft.😉

 

Hmm..betekent dat omdat ik al HBO Max heb (die ik op ga zeggen zodra dat kan) die korting niet geldt voor Netflix? Dan kan ik dus beter ff wachten tot HBO Max is opgezegd en dan Netflix omzetten?


@grunticus 

Het maakt niet uit voor welk pakket en hoeveel pakketten je hebt.

Dus als je HBO Max opzegt en Netflix neemt, behoud je de € 5,-- entertainment korting.