Skip to main content
Beantwoord

Netflix via kpn nu korting?

• December 9, 2021
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb al Netfix via kpn, Internet, TV en mobiel krijg je dan automatisch de €5 korting?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Hanna_

Hallo @Dutchlady ,

Nee, alleen onder voorwaarden. 

Je krijgt de 5 euro entertainmentkorting van 5 euro per maand eenmalig op een aanvullend pakket en daar kun je ook Netflix voor kiezen. Maar alleen als je minimaal een Internetabonnement hebt bij KPN op de voorwaarden van KPN Hussel in combinatie met een mobiel abonnement op hetzelfde adres. 

Je kunt die 5 euro korting bv ook gebruiken voor het ESPN-pakket en nog een paar andere keuzes. Maar er wordt dus niet meer dan eenmaal die 5 euro entertainmentkorting verleend.  

Voldoe je aan de voorwaarden en heb je nog geen korting van 5 euro per maand? Dan zou ik morgen even bellen met 0800-0402. 

Als je ook een mobiel abonnement hebt en die aangemeld hebt voor Hussel via deze site.

:point_up_tone1:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 9, 2021

Hallo @Dutchlady ,

Je krijgt de 5 euro entertainmentkorting van 5 euro per maand eenmalig op een aanvullend pakket en daar kun je ook Netflix voor kiezen. Maar alleen als je minimaal een Internetabonnement hebt bij KPN op de voorwaarden van KPN Hussel in combinatie met een mobiel abonnement op hetzelfde adres. 

Je kunt die 5 euro korting bv ook gebruiken voor het ESPN-pakket en nog een paar andere keuzes. Maar er wordt dus niet meer dan eenmaal die 5 euro entertainmentkorting verleend.  

Voldoe je aan de voorwaarden en heb je nog geen korting van 5 euro per maand? Dan zou ik morgen even bellen met 0800-0402. 

wjb
Wijsgeer
  • December 9, 2021

Als je ook een mobiel abonnement hebt en die aangemeld hebt voor Hussel via deze site.

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 11, 2021

Hallo @Dutchlady ,

:point_up_tone1: