Skip to main content
Beantwoord

Netflix via KPN: verkeerd account gekoppeld, hoe herstel ik dit?

• July 24, 2025
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik had een Netflix-account, en via mijn KPN-abo kan ik een combivoordeel krijgen met Netflix. Dit is niet helemaal goed gegaan dus nu heb ik 2 Netflix-accounts. Omzetten kon pas na een maand, die is nu voorbij.

Ik wil dus in mijn KPN uitloggen op mijn combivoordeel Netflix en het daarna weer opnieuw koppelen, maar ik zie nergens waar ik kan uitloggen?

Ik kan dus wel inloggen op beide accounts, en ik wil dus het nieuwe account wat nu via KPN loopt verwijderen en mijn oude account (met kijkgeschiedenis) via KPN laten lopen .

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Esther S. Welkom op de KPN Community! Het kan gebeuren dat je net even de fout ingaat en per ongeluk een ander e-mailadres gebruikt bij de Netflix activatie. 

Goed dat je nu eerst een maand hebt gewacht. Dat betekent dat je nu eerst je keuzevoordeel via de MijnKPN app kunt omzetten naar naar een ander keuzevoordeel, zoals ESPN. Zodra dat gelukt is, wordt je Netflix-abonnement stopgezet en je account losgekoppeld van je KPN abonnement. Normaal is het dan weer een maand wachten voordat je weer Netflix als keuzevoordeel kunt kiezen, maar je kunt proberen contact op te nemen met de telefonische helpdesk. Wellicht dat er een mogelijkheid is om versneld weer Netflix aan te kunnen zetten. Je krijgt dan namelijk weer een nieuwe activatielink en kunt dan opnieuw een Netflix account koppelen. Dan kun je wel het juiste account invoeren. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 28, 2025

Hoi ​@Esther S. Welkom op de KPN Community! Het kan gebeuren dat je net even de fout ingaat en per ongeluk een ander e-mailadres gebruikt bij de Netflix activatie. 

Goed dat je nu eerst een maand hebt gewacht. Dat betekent dat je nu eerst je keuzevoordeel via de MijnKPN app kunt omzetten naar naar een ander keuzevoordeel, zoals ESPN. Zodra dat gelukt is, wordt je Netflix-abonnement stopgezet en je account losgekoppeld van je KPN abonnement. Normaal is het dan weer een maand wachten voordat je weer Netflix als keuzevoordeel kunt kiezen, maar je kunt proberen contact op te nemen met de telefonische helpdesk. Wellicht dat er een mogelijkheid is om versneld weer Netflix aan te kunnen zetten. Je krijgt dan namelijk weer een nieuwe activatielink en kunt dan opnieuw een Netflix account koppelen. Dan kun je wel het juiste account invoeren. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 28, 2025

Dank, ik heb gelijk een afspraak ingepland.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Top! Is het nog gelukt via de belafspraak?