Skip to main content

Netflix via kpn. Ben nu in buitenland kan geen Netflix kijken via wifi

Via wifi krijg je een buitenlandse IP adres en behoort niet tot het registreerde huis adres van Netflix. Netflix blokkeert account delen en dat moet je betalen voor een extra familie account

Netflix via kpn. Ben nu in buitenland kan geen Netflix kijken via wifi

Zou gewoon moeten werken, wat voor melding krijg je ?
Mogelijk is de WiFi te traag of geblokkeerd.
https://help.netflix.com/nl/node/24853 

Ik krijg de melding je account kan niet worden gebruikt op deze locatie. 
het lukt wel via 4g maar de data gaat dan erg hard. 
Ik heb een premium abonnement bij Netflix 

Ik gok dat je in een hotel of vakantiehuisje zit. Waarschijnlijk is dat ip adres door zoveel gebruikt door verschillende accounts dat het nu op de zwarte lijst staat. De enige oplossing is een eigen vpn gebruiken in deze situaties, wat wel lastig en onbekend is voor de gemiddelde gebruiker.

Aaaa dat zou kunnen. Idd in een gehuurd huisje met wifi. Dan nog maar even via de 4g downloaden en dan kijken. Bedankt voor je reactie 

Hallo ​@Jessica1975, allereerst nog een fijn verblijf in het buitenland! Ik zie dat je al goed bent geholpen door mede community leden. Het downloaden is het dan wel een goede optie om dan vervolgens te gaan kijken. Voor de volgende keer in ieder geval goed om te weten om dat alvast in Nederland te doen. Is mij ook weleens zelf overkomen, dat het niet werkte op de WiFi in een gehuurd huisje. Daar ging dan dan de databundel 😅

Reageer