Skip to main content

Ik wou via play aanzetten, dit kon niet met mijn huidige abonnement moest overstappen naar hussel dus dit gedaan.

echter de dame aan de lijn vertelde niet het hele verhaal bij voor en nadelen maar ik zou goedkoper uit zijn. Kom er vandaag achter dat dat idd zo zou zijn als mijn Netflix abonnement niet actief zou zijn.Echter ik wil ook Netflix dus al met al duurder uit moest hem wel weer activeren, en dat kan op de tv echter dan niet de keus uit drie abonnementen maar meteen alleen de duurste versie, en probeer dat dan maar eens te wijzigen.

Bij vragen over wijzigen abonnement is die optie er niet in app of tv.

Hoe is dit dan wel te doen ?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Zo zat van kpn ,

Als het omzetten van jouw Netflix-abonnement niet lukt via Mijn KPN, dan kun je bellen of chatten met KPN. 

KPN is vanaf maandag hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00, op zaterdag tot 17.00.)  

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp en subonderwerp.

Dan helemaal naar beneden scrollen. 

Dan zie je staan :

Kom je er niet uit?
Wij helpen je graag verder

 

Daaronder staat de chat. 


Welkom op ons forum @Zo zat van kpn.

Rot dat het zo gelopen is met jouw abonnement. Zoals je ziet hebben we verschillende behulpzame gebruikers hier op ons forum. Noordzee heeft je al van het juiste advies voorzien, dat is fijn. Voor wijzigingen of correcties aan je abonnement kan je bellen of chatten met onze klantenservice. Via die weg heb je direct contact, kan mijn collega de benodigde verificatie doen, en word je meteen verder geholpen.