Skip to main content

Ik heb al jaren netflix, afgelopen maand kon ik niet meer inloggen. Het email adres klopt niet. Daarop besloten de dienst Netflix via factuur stop te zetten. Al 3x via mijn KPN stop gezet en toch blijft deze actief en wordt er gefactureerd. Dus of stop met factureren en sluit mijn netflix account... of deblokkeer mijn account. Is dit niet mogelijk weiger ik nog langer te betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken.

Hallo @Paul van Hoof ,

Er zijn twee manieren om Netflix stop te zetten.

 

Netflix stopzetten

Welke manier voor jou van toepassing is, is afhankelijk vanaf wanneer je Netflix via KPN hebt. 

Heb je ononderbroken sinds vóór 26 juli 2021 Netflix via KPN? Dan kun je jouw Netflix abonnement opzeggen via Netflix.com/youraccount. Let op: In MijnKPN heb je toch de optie om Netflix uit te zetten. Hiermee stopt jouw abonnement alleen niet. Jouw account blijft dan gewoon actief en je blijft hier dan ook voor betalen. Zet jouw abonnement dus altijd stop via Netflix.com/youraccount.

Heb je Netflix bij KPN ná 26 juli 2021 aangezet? Dan kan je Netflix opzeggen via MijnKPN.

 

Netflix stopzetten via MijnKPN

  • Log in op je MijnKPN met je nieuwe inloggegevens
  • Kies via Producten je Thuis/Internetabonnement
  • Kies Entertainment aanpassen
  • Je wordt doorgeleid naar de bestelomgeving. Zoek daar Netflix en klik op het potloodje.
  • Er verschijnt een pop-up. Kies daar Geen. Bevestig dit met de blauwe knop Wijzigen.
  • De pop-up sluit weer, volg de aangegeven stappen om de bestelling af te ronden. 
  • Je krijgt binnen enkele minuten een e-mail ter bevestiging.

 

 


Dank je Noordzee maar dit werkt dus niet. 

Op mijn email adres zijn geen betalingsgegevens meer zichtbaar. En account is dus inmiddels stopgezet. Toch bleef kpn facturen, dus ook via Mijn Kpn de facturatie stop gezet, zelfs 3x een bevestiging ontvangen.... maar ook deze maand afgeschreven, aan het bedrag te zien is het inmiddels premium geworden. Haha ik lach wel maar wanneer gaat KPN het inderdaad stop zetten?


Ok @Paul van Hoof ,

Dan gaat er kennelijk administratief iets fout. Het snelste is om morgen vanaf 8.00 hiervoor te bellen met 0800-0402. 


Hoi @Paul van Hoof, welkom bij ons op het forum. Normaal gesproken werkt het zoals Noordzee in zijn eerste bericht werkt, maar in jouw situatie gaat dat niet begrijp ik. Heb je er inmiddels telefonisch contact over gehad zoals hij noemde? Dat is de snelste manier om met ons on contact te komen. Als het nog niet gelukt is kunnen we hier ook nog met je meedenken.