Skip to main content
Beantwoord

Netflix werkt niet meer op mijn tv

• July 17, 2025
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

ik heb netflix op mijn tv zitten. maar hij doet het sinds gisteren niet meer.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@G Kramers, het verwijderen en opnieuw installeren van de app op jouw tv kan hierbij inderdaad helpen. Is het daarmee gelukt? Als het niet gelukt is, kan je dan vertellen wat er precies gebeurt, wat er niet werkt? Een foutmelding kan bijvoorbeeld aangeven wat er mis gaat, die kan je op de website van Netflix invullen en dan wordt er uitgelegd wat het kan veroorzaken: Als Netflix niet werkt, voer dan de foutcode/-melding in of beschrijf het probleem in de zoekbalk.

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 17, 2025

Beste ​@G Kramers als het een Smart TV is, de app verwijderen en opnieuw installeren.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • July 18, 2025

Zijn er updates op de tv?

Zo ja, installeer die.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 21, 2025

Welkom op de community ​@G Kramers, het verwijderen en opnieuw installeren van de app op jouw tv kan hierbij inderdaad helpen. Is het daarmee gelukt? Als het niet gelukt is, kan je dan vertellen wat er precies gebeurt, wat er niet werkt? Een foutmelding kan bijvoorbeeld aangeven wat er mis gaat, die kan je op de website van Netflix invullen en dan wordt er uitgelegd wat het kan veroorzaken: Als Netflix niet werkt, voer dan de foutcode/-melding in of beschrijf het probleem in de zoekbalk.