Skip to main content


sinds 2 weken, kan ik Netflix wel beneden op mijn tv kijken, maar boven vraagt hij steeds om een code, zodat ze de factuur via KPN kunnen verrekenen. 
Er wordt rechtstreeks aan Netflix betaald, dus kpn komt in de betaling niet voor in dit geval. 
hoe kan ik dat oplossen zonde de code.

 

Hallo @Peterna probeer je boven soms via de KPN--decoder te kijken, dan kun je die vraag krijgen.

Als de tv boven ook een smart-tv is kun je toch rechtstreeks kijken via de Netflix-app op de smart-tv en hoef je alleen maar in te loggen.

 


Bedankt, voor uw antwoord.

Beneden heb ik wel een smart tv, maar boven nog niet, dus dat is hier geen oplossing voor. 
jammer. 
alleen zo raar dat hij het altijd wel heeft gedaan en dan opeens zoiets nieuws. En ook alleen op deze tv.


Ook op jouw TV ontvanger hoort Netflix natuurlijk niet om een code voor betalen via de factuur van KPN te vragen, je betaalt immers rechtstreeks aan Netflix.

Geef die TV ontvanger eens een "frisse start", blijft die dan nog steeds om die code vragen?


Nou die frisse start heb ik ook gedaan.

vandaag zelfs een nieuwe ontvanger gekregen ( bleef regelmatig hangen).

Maar zelfs na het nieuwe kastje, geen verbetering. 
Wel jammer ik  had er zelf ook wel een beetje op gerekend. 


Kijk dan ook eens op jouw KPN factuur.

Wordt daar een bedrag voor Netflix in rekening gebracht?


Nee er wordt geen bedrag afgehouden, omdat we daar een aparte factuur van hebben betaald. 
 


Nee er wordt geen bedrag afgehouden, omdat we daar een aparte factuur van hebben betaald. 

Heb je dat ook echt gecontroleerd want we zien wel vaker dat Netflix dubbel in rekening gebracht wordt.

Ik hoop dat er op korte termijn een moderator zal reageren om eens met jou mee te kijken.


Hallo,

nou ik heb de factuur nogmaals goed bekeken, maar nergens vaker afgeschreven.

wat natuurlijk ook raar is, dat beneden er geen problemen zijn, dan zou toch ook daar de code worden gevraagd. Maar niks hoor. Daar kunnen we gewoon kijken. 


Hoi @Peterna, goed om te zien dat er al hulp aangeschoven is, hier in jouw topic. Wij sluiten als moderators ook aan waar nodig. Het is druk op het moment, waardoor we er minder snel bij zijn dan anders.

Wat apart dat alleen jouw tweede tv om een code vraagt. Ik lees dat je jouw Netflix abonnement via Netflix hebt lopen en niet via de KPN Factuur. Goed dat je ook al gecontroleerd hebt dat je niet dubbel betaalt. Ben je intussen verder gekomen? Zo niet, ben je wel ingelogd met het juiste account bij die televisie? Het kan helpen om de Netflix app eens uit te loggen en daarna opnieuw met jouw Netflix account in te loggen. Plaats als het lukt ook een foto van de melding die je te zien krijgt, dat maakt het makkelijker om met je mee te denken.