Skip to main content

Ik heb sinds kort TV+. Aangesloten met een ethernetkabel en bijna alles werkt naar tevredenheid. 

Maar sinds ik dit dus heb heb ik problemen met Netflix, als ik die even op pauze zet slaat het tv+ kastje in de stand-by stand. Ik heb al geprobeerd met terugzetten naar fabrieksinstellingen,de energiebesparendefuncties uitgezet enz enz.....iemand een idee wat ik nog zou kunnen doen?

 

Alvast bedankt voor de hulp

 

Groetjes Martine 

Ik begrijp dat je Netflix kijkt via de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

 

Als je op de OK toets klikt, dan moet hij op pauze gaan.

Of met de toets spelen / pauze (beide werken.

 

Werken de toetsen wel goed?

Anders koppel de ab af en koppel hem opnieuw.

Zie hier:

 


@joop2011 

Beide knoppen werken. Misschien heb ik het niet helemaal goed uitgelegd.  Als ik Netflix op pauze zet dan slaat na 5 minuten mijn tv ontvanger in de stand-by stand. En ik snap niet waarom. Ook weet ik niet hoe ik dit kan veranderen.

Groetjes Martine 


In pauze stand kan dat gebeuren.

Gelukkig kan je dat instellen.

Bij instellingen, weet niet zo snel waar. 

 

Misschien Energiebesparing, zie hier. 

OF

Screensaver, zie hier.

 


Beide knoppen werken. Misschien heb ik het niet helemaal goed uitgelegd.  Als ik Netflix op pauze zet dan slaat na 5 minuten mijn tv ontvanger in de stand-by stand. En ik snap niet waarom. Ook weet ik niet hoe ik dit kan veranderen.

 

Hoi @Nijntje1974, welkom! Dit is de schermbeveiliging. Deze kun je aanpassen via Menu > Instellingen (⚙️) > Apparaatinstellingen: Appraat > Apparaatvoorkeuren > Schermbeveiliging (ergens onderaan).

Je kunt dan instellen wat er weergegeven moet worden (de bovenste optie Weergave) en wanneer de schermbeveiliging moet starten (tweede optie Wanneer inschakelen). Bij die tweede optie kun je de tijd dan aanpassen zodat dit niet na 5 minuten al gebeurd.


@Erik_  Dankjewel voor je berichtje. Ik heb het aangepast en hoop dat het probleem nu opgelost is.