Skip to main content

ik heb Netflix via KPN maar ik betaal ook nog eens apart Netflix, maar hoe kan ik via de KPN aangezien dat via factuur gaat worden geinstalleerd op de tv want ik heb verder niets ontvangen vanuit de KPN dus betaal nu al 3 maand dubbel….wie kan me helpen.

Dan moet je of via KPN of rechtstreeks bij Netflix een abo opzeggen @michaelrutten1968 

 


Dan moet je of via KPN of rechtstreeks bij Netflix een abo opzeggen @michaelrutten1968 

 

ik begrijp niet dat het inlog hetzelfde is als bij KPN dus dat zou elkaar toch moeten botsen?


Hallo @michaelrutten1968, ik zie dat je inderdaad elke maand via de KPN factuur Netflix betaald. Uit jouw verhaal begrijp ik dat je ook een losse afschrijving hebt voor Netflix? Dan zal er toch ook een 2de inlog bij een ander account horen. Dat account zal via Netflix zelf moeten worden opgezegd. 

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om Netflix via KPN stop te zetten en het andere account door te laten lopen. 


Hallo @michaelrutten1968, ik zie dat je inderdaad elke maand via de KPN factuur Netflix betaald. Uit jouw verhaal begrijp ik dat je ook een losse afschrijving hebt voor Netflix? Dan zal er toch ook een 2de inlog bij een ander account horen. Dat account zal via Netflix zelf moeten worden opgezegd. 

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om Netflix via KPN stop te zetten en het andere account door te laten lopen. 

Beste Jeroen, kun jij er voor zorgen dat Netflix dan uit mijn abo wordt gehaald.


Hallo @michaelrutten1968, ik zie dat je inderdaad elke maand via de KPN factuur Netflix betaald. Uit jouw verhaal begrijp ik dat je ook een losse afschrijving hebt voor Netflix? Dan zal er toch ook een 2de inlog bij een ander account horen. Dat account zal via Netflix zelf moeten worden opgezegd. 

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om Netflix via KPN stop te zetten en het andere account door te laten lopen. 

Beste Jeroen, kun jij er voor zorgen dat Netflix dan uit mijn abo wordt gehaald.

Die opzegging via KPN zul je zelf moeten doen @michaelrutten1968 , dat kan een moderator niet voor je regelen. Dat kan via MijnKPN of gratis bellen met 0800 0402.

 


Hoe moeilijk kan het zijn, Netflix wordt automatisch ingehouden maar ik kan geen Netflix kijken via KPN. Mijn vraag was gewoon aan de helpdesk hoe kan ik NETFLIX via dus betaald KPN ontvangen. Degene gaf mij aan dat zij mij niet verder kon helpen omdat er een wsnp melding op staat. De wsnp melding heeft niets te maken met het NETFLIX ik betaal er maandelijks voor.


Je kunt met je KPN-ID inloggen op netflix.kpn.com om je mailadres te achterhalen van het abbonement (inlog) van Netflix waar KPN voor factureert. Als je met die inlog op Netflix inlogt kun je het opzeggen. Dan hou je je Netflix abbonement over dat rechtstreeks door Netflix wordt afgeschreven.