Skip to main content

Beste KPN.

Ik heb Nu ( 24-10-2023) glasvezel , en  tijdens deze aanvraag is mij verzekerd dat hierbij geen Netflix ( betalen via KPN ) zou  zitten.

Maar na inloggen staat het er nog wel bij ?

Graag wil ik hier van af.

Dank

 

Rob van Schaik

Hallo @Rob van Schaik , welkom op het KPN forum, waar klanten elkaar helpen.

Kan het zijn dat je looptijd van Netflix nog niet is afgelopen? Maw dat je nog recht hebt op een aantal weken omdat je daar voor had betaald?

Sowieso dan ook even de factuur in de gaten houden, want daar zou die dan niet meer op staan.

Als je je gegevens invult in je profiel, kan een KPN-medewerker misschien meekijken.


Beste XS4-Arjan.

Het is een lang verhaal , eigenlijk heb ik geen Netflix aangevraagd. ( ik kijk via een famililid mee).

Maar er is wel een factuur gestuurd  om via KPN te betalen.

Nu heb ik  Netflix gebeld, en die vraagt om mijn e-mail. dit geef ik door , maar men kan dit niet vinden ????

Nu heb ik  net Glasvezel aangevraagd , en ge installeerd  via KPN . en dan zou ook meteen het netflix account worden opgeheven. maar het staat nog wel in mijn  overzicht??

wat te doen nu ??

dank alvast.

Rob.


Ha @Rob van Schaik, welkom! Ik zie dat je telefonisch contact hebt gehad en dat Netlfix opgezegd is. Het zou op de volgende factuur niet meer zichtbaar moeten zijn!


Hallo Marcia_

Per telefoon lukte het toch niet . Ik ben naar de KPN winkel geweest . En daar is een aanpassing gedaan door een medewerker ( P45406)  aan mijn abonnement , en nu moet Netflix  verdwenen zijn ( hoop ik ).

Mvg

 

Rob


Beste KPN.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉😊

 

Ik zie dat @Marcia_ het al voor je hebt opgelost.😉