Skip to main content
Beantwoord

Netflixkorting, hoe zet ik dit aan?

• May 11, 2023
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

Moontje19791
Nieuwkomer

Tijdens mijn afsluiten van een abonnement bij KPN is er mij toegezegd dat er een kosting zou komen op mijn netflix abonnement van 5 euro. Alleen ik kan nergens vinden hoe is dit moet aanpassen. Kan iemand mij helpen.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Moontje19791. Welkom op het KPN Forum! Ik verwacht dat je deze voordelen nog moet activeren. Op de onderstaande pagina kan je lezen hoe je dit kan doen. Laat je mij weten of het is gelukt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 11, 2023

Heeft u een mobiel abonnement bij KPN? Of een 1000 gbit abonnement? 

Moontje19791
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 11, 2023

Ik heb internet en mobiele abonnement 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Moontje19791. Welkom op het KPN Forum! Ik verwacht dat je deze voordelen nog moet activeren. Op de onderstaande pagina kan je lezen hoe je dit kan doen. Laat je mij weten of het is gelukt?

Forum|alt.badge.img+16
  • May 13, 2023

Kleine aanvulling, je krijgt geen €5,00 korting op Netflix zelf maar op je pakket. Dit kun je zien op je factuur onder Combivoordeel - Entertainmentkorting. Hier zal dan 5 euro vanaf moeten gaan. 

Tegels038
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • May 13, 2023

Ik had ook precies hetzelfde (nieuwkomer bij KPN). Even bellen met de klantenservice en het is zo geregeld!

Moontje19791
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2023

@Vikash Bedankt voor jouw antwoord. Ik word alleen via de link naar compleet abonnent  gestuurd. terwijl ik die gewoon al af neem. ik zie niet echt waar ik het kan aanpassen als je al een Netflix abonnement heb lopen en dat je dat dan kan omzetten samen met KPN

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Moontje19791 Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee.