Skip to main content

Tijdens mijn afsluiten van een abonnement bij KPN is er mij toegezegd dat er een kosting zou komen op mijn netflix abonnement van 5 euro. Alleen ik kan nergens vinden hoe is dit moet aanpassen. Kan iemand mij helpen.

 

Heeft u een mobiel abonnement bij KPN? Of een 1000 gbit abonnement? 


Ik heb internet en mobiele abonnement 


Hoi @Moontje19791. Welkom op het KPN Forum! Ik verwacht dat je deze voordelen nog moet activeren. Op de onderstaande pagina kan je lezen hoe je dit kan doen. Laat je mij weten of het is gelukt?

 


Kleine aanvulling, je krijgt geen €5,00 korting op Netflix zelf maar op je pakket. Dit kun je zien op je factuur onder Combivoordeel - Entertainmentkorting. Hier zal dan 5 euro vanaf moeten gaan. 

 


Ik had ook precies hetzelfde (nieuwkomer bij KPN). Even bellen met de klantenservice en het is zo geregeld!


@Vikash Bedankt voor jouw antwoord. Ik word alleen via de link naar compleet abonnent  gestuurd. terwijl ik die gewoon al af neem. ik zie niet echt waar ik het kan aanpassen als je al een Netflix abonnement heb lopen en dat je dat dan kan omzetten samen met KPN

 


@Moontje19791 Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee.