Skip to main content

Ik kan alle zenders streamen met de Chrome Cast, behalve sommige zenders in mijn abonnement zoals Discovery Science, ik krijg dan wel verbinding maar met de melding “klaar om te casten” daarna kun je niks opstarten. Schakel ik bijvoorbeeld naar BBC-first o.I.d. Dan kan ik gewoon kijken, echter enkele zenders weer niet…..

 

De zenders waar het gebeurt vallen gewoon onder het abonnement???

De Chrome Cast werkt dus goed, het streamen ook met de meeste zenders echter het lijkt of de app bepaalde zenders anders streamed en je een afstandsbediening extra nodig hebt of zo….

Discovery science cast hier ook niet!

Ik denk dat het een storing is. Heb je nog meer zenders ontdekt die niet casten?


En hij werkt ook niet via de smart-tv app!! In de Samsung tv. 

Hij doet het wel via de app voor Android-TV. 

@TV Apps Team ?


En hij werkt ook niet via de smart-tv app!! In de Samsung tv. 

Hij doet het wel via de app voor Android-TV. 

@TV Apps Team ?

Hier geen problemen met Discovery Science via de smart-TV app.


Discovery Science is inderdaad iets mee aan de hand, gaan we mee aan de slag. Dat is inderdaad een storing.

Welke andere zenders hebben idem? @JohnDoe 


Discovery Science is inderdaad iets mee aan de hand, gaan we mee aan de slag. Dat is inderdaad een storing.

Welke andere zenders hebben idem? @JohnDoe 

 

Discovery Science is opgelost, willen jullie het checken?


Bevestigend

Samsung smart-tv app ✅

Casten ✅


Bevestigend

Samsung smart-tv app ✅

Casten ✅

@TV Apps Team, Klopt het dat de Android smart-TV app hier geen last van had immers ik kon gisteravond gewoon Discovery Science kijken via de Android smart-TV app.


Dat klopt wjb. Via de Android-TV app lukte het hier gisteravond avond wel. Via de Samsung niet. 


Bevestigend

Samsung smart-tv app ✅

Casten ✅

@TV Apps Team, Klopt het dat de Android smart-TV app hier geen last van had immers ik kon gisteravond gewoon Discovery Science kijken via de Android smart-TV app.

Die had er wel degelijk last van, maar niet genoeg om het direct te merken. Idem met Android en mogelijk ook iOS apps. Die players zijn net iets robuuster en weten nog raad met de pakketten als iets nét niet lekker gaat. Chromecast player en Samsung (/LG) zijn gevoeliger, dat zagen we eerder ook al. 
Misschien met uren kijken was je het ook met Android-TV wel op kuren gestuit. Of niet.


Via de laptop http://tv.kpn.com bleef het trouwens ook werken (ik gebruik het in Google Chrome).


Heb het geprobeerd, werkt idd weer, bedankt!

Verdere zenders die ik tot nu heb geprobeerd doen het ook...