Skip to main content

HBOmax besteld via KPN. Activatie proces doorlopen. Inloggen via HBO app zie ik dat er geen abonnement actief is. In de MyKPN app lees ik dat er geen openstaande acties meer zijn. Heb HBO account aangemaakt. Loop nu vast. Graag tips. Vr.gr. Vincent

Hallo @Vincent25 ,

Bron:

https://forum.kpn.com/kennisbank-streaming-137/hbo-max-bij-kpn-586815

 

HBO Max bij KPN aanzetten

Je kunt HBO Max aanzetten bij een KPN internet, internet en tv of KPN mobiel abonnement. Je kunt het op verschillende manieren aanvragen:

 

HBO Max bestellen via MijnKPN

  1. Ga naar MijnKPN en log in met jouw KPN account
  2. Ga naar Entertainment
  3. Klik op HBO Max
  4. Ga naar je winkelmand
  5. Ga akkoord met de voorwaarden
  6. Druk op ‘Bevestigen’

 

HBO Max bestellen via de tv-ontvanger

  • Ga in het menu naar 'Instellingen'*
  • Druk op 'Zenderpakketten'
  • Kies HBO Max
  • Druk op 'Pakket bestellen'
  • Bevestig je keuze met je pincode

* Ga naar 'Mijn Service' als je geen 'Instellingen' hebt.

 

Of ga naar kanaal 210 om HBO Max te bestellen.

 

HBO Max bestellen via de KPN TV+ Box

Voor het bestellen van HBO Max op de KPN TV+ Box volg je de instructies in onderstaand topic:

 

 

Na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarna ontvang je een aparte e-mail om HBO Max te activeren.

Let op: Heb je nu een abonnement via HBO met korting? Dan komt de bestaande korting te vervallen als je HBO Max via KPN aanzet.

 

HBO Max bij KPN activeren

Als je HBO Max hebt besteld, wordt het toegevoegd als Entertainmentoptie bij jouw abonnement. Je ontvangt een aparte e-mail om het te activeren. Je volgt dan deze stappen:

  • Ga naar kpn.com/hbomaxactiveren
  • Klik op activeren en log in met je KPN ID
  • Activeer HBO Max bij KPN en volg de stappen om een account te maken

 

HBO Max activeren bij KPN met een bestaand HBO account

Geen probleem. Ook als je al HBO Max hebt, kan je HBO Max Standaard bij ons bestellen.  Heb je nu HBO Max Basic? Dan krijg je bij ons ook ‘t HBO Max Standaard abonnement.

Let op: deze stappen volg je alleen als je nu al HBO Max bij HBO hebt. Nadat je in MijnKPN HBO Max besteld hebt, moet je HBO Max eerst activeren:

  1. Activeer HBO Max bij KPN door in te loggen met je KPN ID
  2. Daarna ga je door naar de HBO website
  3. Vul de gegevens in van je huidige HBO Max account

 

Belangrijk: gebruik hetzelfde e-mailadres die je nu bij HBO gebruikt
Als je account gevonden is, dan kan klik je op e-mailadres verifiëren
  1. Als je op 'e-mailadres verifiëren' klikt, krijg je een e-mail met een code. Deze vul je op de website van HBO in en daarna is je account gekoppeld en overgezet naar KPN. Dat betekent dat je vanaf dan bij KPN betaalt voor HBO Max.

Dank je @Noordzee,

Deze stappen was ik ook tegen gekomen. Zojuist contact met kpn helpdesk gehad en zij heeft remote meegekeken. Passw. reset gedaan en abonnement is nu actief. Dank voor de moeite. 


Fijn dat het gelukt is! @Vincent25  en bedankt voor het uitgebreide antwoord @Noordzee! Mocht je nog vragen hebben Vincent stel die dan gerust!


Reageer