Skip to main content

Hallo, op 15 november vorig jaar heb ik HBO Max  voor 3 maanden gratis besteld, dus zou ik tot 15 februari kunnen kijken. Nu heb ik gisteren alvast opgezegd, omdat ik anders bang was dat ik het zou vergeten en automatisch zou gaan betalen voor een abonnement, er vanuit gaande dat ik gewoon tot 15 februari kon kijken. Echter blijk ik nu al geblokkeerd te zijn. Kan dit nog hersteld worden, dus dat ik alsnog de laatste 2 weken kan kijken?

Ik verneem graag een reactie.

Alvast bedankt.

Vr. gr. C. Spruijt

Nee. Dat is niet meer mogelijk. Per klant kan 1 x van deze actie gebruik gemaakt worden. 

Een bij kpn genomen extra pakket of via kpn genomen streaming dienst zeg je na de eerste maand per direct op. 

Nota bene. Als je het bijvoorbeeld 1 dag te laat had uitgezet had je ook maar voor die ene dag betaald...


OK duidelijk, bedankt voor de info.


Lekker is dat! Ik wilde de laatste twee afleveringen True Detective nog kijken, maar niet na de 3 maanden gratis nog betalen. Dus alvast opgezegd. Staat er nergens bij dat je per direct opzegt ipv na afloop van de drie maanden.

 

wat een k##systeem, nu kan ik alsnog een losse maand abonnement aanschaffen.


Ha @Dijkhuis92, wat jammer om te lezen dit! Voor zover ik weet staat er dat je ‘vanaf nu’ niet meer betaalt/geen gebruik meer kan maken van de dienst als je het in MijnKPN opzegt. Rot dat je nu nog een maand een abonnement aan moet schaffen! Wellicht zie je in de tussentijd toch nog een andere serie die je leuk vindt!