Ik heb net videoland geactiveerd in mijn KPN pakket.
Nu moet ik bij videoland inloggen met mijn KPN gegevens, maar die pakt videoland niet.
Wie kan mij hierbij helpen? Kan nergens een telefoon nr van KPN vinden.
Ik heb net videoland geactiveerd in mijn KPN pakket.
Nu moet ik bij videoland inloggen met mijn KPN gegevens, maar die pakt videoland niet.
Wie kan mij hierbij helpen? Kan nergens een telefoon nr van KPN vinden.
Hallo
Bedoel je dat je het Videoland pakket alleen hebt aangezet via MijnKPN of heb je hem ook al geactiveerd volgens onderstaande stappen.
Je moet daarna bij Videoland een apart account aanmaken, dus niet inloggen met je KPN account, zie ook hieronder:
Hierna is je account aangemaakt en kan je op elk apparaat Videoland bekijken.
Bron:
Ik heb hem geactiveerd, en toen ging het fout.
Hoe kom ik terug bij het scherm om een account aan te maken? in mijn KPN staat gewoon dat ik hem heb, maar verder geen link om de account aan te maken.
dus stap 4 moet ik opnieuw doen, hoe kom ik daar?
Heb je ook geen aparte mail gehad met daarin ook de link om een Videoland account aan te maken?
Dat staat tenminste zo vermeld op de Videoland website: https://hulp.videoland.com/article/ik-heb-een-abonnement-van-videoland-via-mijn-tv-aanbieder-hoe-kan-ik-mijn-account-aanmaken
Hi
Als ik het goed begrijp heb je Videoland geactiveerd maar gaat het mis bij het inloggen? Heb je wel de bevestiging van je bestelling van Videoland gekregen?
Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je precies ziet als de gegevens niet worden geaccepteerd?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.