Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe app HBOMax wil niet meer opstarten "kan niet communiceren met service"

  • 14 June 2024
  • 7 reacties
  • 527 keer bekeken

Ik heb de nieuwe app gedownload, heeft het de hele middag gedaan. Maar nu wil hij niet meer opstarten. Geeft aan dat hij niet kan communiceren met service. Afsluiten en opnieuw opstarten helpt niet

 

Welkom op de community @Lucia-Loes. Dat de HBO app helemaal niet meer opstart na de update is raar. Kan je er meer over vertellen? Waar heb je de app geĂ¯nstalleerd, is dat op de tv, is dat de tv-ontvanger of een mobiel apparaat? Krijg je die melding nu nog steeds?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


@Lucia-Loes Welke versie heb je gedownload? De blauwe is de nieuwe HBO Max

 


Ik had de blauwe gedownload op tv. Hij deed het eerst perfect. Daarna lukte het niet, zoals eerder omschreven.

Inmiddels werkt alles weer prima, dus wat het geweest is, blijft mij een raadsel


Het kan zijn dat het iets aan de kant van HBO was, waardoor de app geen verbinding kon maken. Gelukkig werkt het nu weer en kan je weer lekker kijken! Veel kijkplezier, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de "blauwe" HBO Max gedownload op de tv en de app wil niet starten. Ook demelding dat het niet kan communiceren met de server. Ik heb de "paarse" HBO Max app verwijderd want die deed het niet meer. Ik zit nu al 10 minuten te wachten maar de app doet het niet. Ik heb ook al de tv aan en uit gezet. Ik heb een betaald abonnement (en ook echt betaald) en dat ik het nu niet kan gebruiken is echt heel vervelend.

 


Ik weet het niet meer zeker, want is al een tijdje geleden, maar bij was het opgelost, nadati ik het modem opnieuw heb opgestart.


Je hebt gelijk! Het herstarten van de module is het tovermiddel! Nu kan ik lekker House of the Dragons kijken. Top. Dank je wel! 


Reageer