Skip to main content

Ik ben ca 2 weken terug op nieuwe npo app ingelogd. Het programma wat ik was gaan kijken stond toen af en toe stil of geluid viel kort weg. Na ca half uur werd het programma voortijdig afgebroken. Vandaag weer geprobeerd maar was weer erg traag en liep tijdens de zoek functie na eerste letter vast. Na herstarten bij 2e poging idem. TV box weer moeten herstarten.

 

Hallo @kennip ,

Er zijn inderdaad problemen met de NPO app. Vervelend dat jij hier ook tegenaan loopt! Wil je dit topic eens doorlezen? Daar word je op de hoogte gehouden. Als je klikt op: ‘topic volgen', krijg je mails als er een update wordt geplaatst

 

 


Dat is nog maar voorzichtig uitgedrukt.

Die nieuwe App is een groot drama. Op tweakers is daar een hele draad over te vinden.


Wij zijn inmiddels 2 maanden verder. De NPO (Plus) app is gewoon weg niet bruikbaar?! Traag en al het voornoemde. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Netflix, dat perfect werkt op de KPN box. Maar aangezien NPO Plus mijn voorkeur heeft zou het erg plezierig zijn dat dit probleem wordt opgelost? Zo moeilijk kan het toch niet zijn anno 2024? Of denk ik nu te makkelijk? Kom op KPN! 👊🏼😃


Je kunt beter de app op je smart TV gebruiken. Samsung en LG werkt goed- mits je een redelijk nieuwe TV.


Probeerde vandaag eens naar de NPO app op tv te kijken. Wat een ellende zeg! Zooooo traag dat het niet te doen is. Waar ligt dit aan? Ik heb een nieuwe smart tv. Daar kan het niet aan liggen.