Skip to main content

beste tontim,

Ik schaar mij geheel achter jouw klacht, wat een vervelende app is dit.

als ik allerlei streaming diensten wil hoef ik die niet via KPN app te regelen allemaal geld klopperij.

Het oude systeem was door zijn eenvoud beter. Ik ben niet tegen een nieuwe app maar dit is shit.

Simpel opnemen en afkijken is ere niet meer bij je moet naar een andere( betaalde) streaming dienst en kan dan  het programma serie of film terugkijken.  Het meer een soort zoekprogramma voor betaalde diensten geworden.

Toch maar eens bij een andere provider kijken.

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@amvz gebruik je de tv ontvanger niet?


Ach, @amvz, het is gewoon een kwestie van wennen. En wat bedoel je met "simpel opnemen en afkijken is er niet meer bij"? 

Vanuit de gids kun je gewoon opnames inplannen, die komen bij 'Opgeslagen' te staan, en die kun je gewoon afspelen. Daar is geen streamingsdienst voor nodig...alleen het Opnemen-pakket van KPN (gratis bij een tweede ontvanger).


Hi en welkom in de KPN community @amvz. 

De nieuwe TV+ app werkt inderdaad heel anders dan de oude. Hij zorgt ervoor dat je zowel gemakkelijk tv en je opnames kunt kijken, als je eventuele entertainment kunt kijken. Dat laatste is een optie en natuurlijk niet verplicht. 

Net als @Ratonesque ben ik benieuwd of je specifieker uit kunt leggen waar je tegen aan loopt. En heb je het artikel over de nieuwe TV+ app ook al doorgelezen?


Reageer