Skip to main content
Beantwoord

NPO app geeft na 1 uur zwart beeld

• February 4, 2025
  • 5 reacties
  • 105 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Het beeld valt na ongeveer een uur weg en het scherm wordt zwart.

Beste antwoord door WAMHB

Was er al bang voor. Het is de enige app, die in mijn tv 'aanwezig' is. Ik ga gewoon weer kijken dmv casten. Is even iets meer moeite als je het aanzet, maar werkt wel goed. Bedankt voor de reactie.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 4, 2025

Lijkt mij geen KPN probleem, meer een probleem van de app.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Het beeld valt na ongeveer een uur weg en het scherm wordt zwart.

Dit probleem ligt aan de NPO Start (Plus) App zelf, en staat inderdaad helemaal los van KPN.
Wat je kunt proberen, is om de NPO Start App volledig te verwijderen van het apparaat, en hem vervolgens weer te downloaden uit de Google Play Store of Apple Store.

Vaak helpt dit bij problemen, maar is het een technische storing aan de kant van de NPO dan zou je moeten wachten totdat zei het hebben opgelost.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • February 4, 2025

Was er al bang voor. Het is de enige app, die in mijn tv 'aanwezig' is. Ik ga gewoon weer kijken dmv casten. Is even iets meer moeite als je het aanzet, maar werkt wel goed. Bedankt voor de reactie.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • February 5, 2025

Dank voor de tip. Ik ga aan de slag!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@WAMHB, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Als casten wel goed werkt lijkt me dat inderdaad de beste oplossing! Bedankt voor het delen!