Skip to main content
Beantwoord

NPO App start niet meer op 1 van de TV+ kastjes

• September 22, 2025
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

slingshot
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5

Ik heb twee KPN+ kastje en op 1 van de kastjes start de NPO Start app niet meer op.

Op het ander kastje werkt het nog wel.

Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat werkt ook niet.

Als je de app opstart is het even blauw en daarna is de app afgesloten zonder melding.

Wie wat te doen?

Beste antwoord door Denise van KPN

Wat gek dat de NPO Start app op 1 van de tv-boxen niet meer werkt, ​@slingshot. Ik zie dat je de app al opnieuw hebt geïnstalleerd, zonder succes. Heb je de tv-box ook al voorzien van een frisse start? Vaak wil dit wel helpen.

6 reacties

slingshot
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 23, 2025

Niemand een idee?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 24, 2025

Wat gek dat de NPO Start app op 1 van de tv-boxen niet meer werkt, ​@slingshot. Ik zie dat je de app al opnieuw hebt geïnstalleerd, zonder succes. Heb je de tv-box ook al voorzien van een frisse start? Vaak wil dit wel helpen.

slingshot
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 24, 2025

@Denise van KPN  bij een frisse start ben ik al mijn apps en instellingen kwijt toch? 

Dat wil ik liever niet.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Klopt, dan wordt de tv-box teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Ik snap dat dit niet ideaal is. Maar toch is dit vaak wél de oplossing. Ik heb niet direct een andere oplossing voor je.

slingshot
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 25, 2025

Oke dat ga ik nu niet doen. Ik heb van alles ingesteld om goed beeld te krijgen en ook meerdere apps erop gezet en ingesteld.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Helemaal prima, natuurlijk, dat is jouw keuze. Maar dan kan ik je op dit moment niet verder helpen, sorry. Mocht je nog andere vragen hebben, stel die dan gerust. We denken graag met je mee.