Skip to main content
Beantwoord

NPO Plus app beeld ineens zwart

• January 10, 2025
  • 5 reacties
  • 113 keer bekeken

Ongeveer 30 minuten in een programma dat ik bekijk via de NPO PLUS App op mijn niet-smart tv gaat het beeld op zwart. Zeer irritant. Wordt hieraan gewerkt?

Beste antwoord door Maja van KPN

De app heb ik niet zelf geïnstalleerd, dus geen idee hoe ik het kan verwijderen. 

‘Gedwongen stoppen’ is misschien eerst al wel voldoende ​@ckone, hieronder vind je het stappenplan voor deze handeling:

Wat moet ik doen als een app niet goed werkt?

Sluit de app dan eerst af en start hem opnieuw op. Doet de app het nog steeds niet? Volg dan deze stappen.

1. Ga in het tv-menu naar 'Instellingen' (tandwiel)

2. Kies voor 'Apparaat' en daarna 'Apps'

3. Kies bij 'Recent geopende apps' de app die niet werkt

4. In het menu kies je voor 'Gedwongen stoppen'

5. Start daarna de app opnieuw

Blijft de app problemen geven? Kijk dan op dezelfde plek of je de laatste update hebt van de app. En werkt dat ook niet? Verwijder dan de app en download 'm opnieuw.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• January 10, 2025

Je hebt wel een abonnement op NPO Plus?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 14, 2025

Hmm, dat klinkt inderdaad behoorlijk irritant ​@ckone 😕

Zou je de app eens helemaal willen verwijderen en daarna weer opnieuw willen installeren? Ik hoop dat dit de problemen de wereld uit helpt!

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 23, 2025

De app heb ik niet zelf geïnstalleerd, dus geen idee hoe ik het kan verwijderen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 23, 2025

De app wordt, net als Netflix, Amazon Prime enzo, door KPN aangeboden. In het menu selecteer ik APPS en dan krijg ik de keuze voorgeschoteld, waaronder NPO START. 

NETFLIX geeft geen problemen. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 30, 2025

‘Gedwongen stoppen’ is misschien eerst al wel voldoende ​@ckone, hieronder vind je het stappenplan voor deze handeling:

Wat moet ik doen als een app niet goed werkt?

Sluit de app dan eerst af en start hem opnieuw op. Doet de app het nog steeds niet? Volg dan deze stappen.

1. Ga in het tv-menu naar 'Instellingen' (tandwiel)

2. Kies voor 'Apparaat' en daarna 'Apps'

3. Kies bij 'Recent geopende apps' de app die niet werkt

4. In het menu kies je voor 'Gedwongen stoppen'

5. Start daarna de app opnieuw

Blijft de app problemen geven? Kijk dan op dezelfde plek of je de laatste update hebt van de app. En werkt dat ook niet? Verwijder dan de app en download 'm opnieuw.

Â