Skip to main content

Als ik een film kijk spring mijn tv elke x op zwart en moet ik opnieuw opstarten

soms gebeurt dat na 1 uur en soms na 10 minuten 

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic gaat over de NPO PLUS app. Ik neem aan jouw vraag niet @Gorshoeve .

Stel dan even een nieuwe vraag. 

Betreft het een streamingdienst dan valt het onder streaming. Anders 'kpn tv'.

https://forum.kpn.com/topic/new

 


Peter Ik heb het ook over de npo plus app 

zodra ik inlog gaat het goed en dan ineens is mijn beeld zwart en lig ik eruit dan opnieuw 

weer via  afstandsbediening naar 205   Op de rode knop drukken ga ik dan naar npo plus 

en dan kan hem k weer kijken en oeps weer op zwart 

ik heb met de oude app nooit problemen gehad maar sinds vorig jaar met die nieuwe app is het waardeloos ,ze hadden het nooit moeten veranderen 

ik moet nu ook elke x mijn tv koppelen 😡😡😡😡


Oh. Okee. 

Tja. Ik geloof dat Apple TV (boxje) bezitters nog steeds het menu niet krijgen. 

Zelf heb ik het NPO PLUS aanbod via NLziet. 

Verder zou je de npo kunnen contacten. Het is hun app. Hier kan kpn niets mee.


Peter Ik heb het ook over de npo plus app 

zodra ik inlog gaat het goed en dan ineens is mijn beeld zwart en lig ik eruit dan opnieuw 

weer via  afstandsbediening naar 205   Op de rode knop drukken ga ik dan naar npo plus 

en dan kan hem k weer kijken en oeps weer op zwart 

ik heb met de oude app nooit problemen gehad maar sinds vorig jaar met die nieuwe app is het waardeloos ,ze hadden het nooit moeten veranderen 

ik moet nu ook elke x mijn tv koppelen 😡😡😡😡

ik heb EXACT dezelfde problemen met npoplus, onanks veelvuldige en uitgebreide ondersteuning helpdek KPN…………. 

als KPN dit niet kan oplossen, dan moet KPN contact opnemen met npo en niet een individuele abonnee, die betaalt immers de KPN voor deze dienstverlening en lijdt zo schade aan die dienstverlening….kom KPN aan het werk!!!!!!!! help ons van dit probleem af!


Dat is wel lastig.

Op welk type ontvanger gebruik je NPO start/plus @bennost ?

Dat kan verschil maken.

Zelf ben ik gestopt met de apps op de Arris VIP2952 en gebruik op het hoofdtoestel gewoon de apps daarin. Dat is tenslotte een SMART televisie. 

Voor de andere tv een Nokia 8000 streamingbox erbij. Maar dat was voordat de Chromecast HD Google-TV beschikbaar was.


dank je Peter.

ook op mijn SMART tv's, dus zonder kpndoosje is opstarten tergend traag en valt daarna snel uit, zelfde verhaal dus.

maar via kpndoosje, waarvoor ik betaal, ligt de verantwoordelijkheid logischerwijze bij KPN…………………..conform de verkopersvernatwoordelijkheid, zoals bv bij aanschaf tv bij winkel x is winkel x en niet merk/fabriek van de tv de verkoper………..

 

groet, Benno


Nee hoor. 

De apps worden niet door kpn verzorgd. Anders zou Nokia verantwoordelijk zijn voor al die 5000 apps die mogelijk zijn bij Android-TV op mijn Nokia 8000. Ook die Android-TV van kpn dus. Noch kpn, noch Sagemcom zijn verantwoordelijk voor apps van derden. 

Npo is de leverancier en maker van de app en derhalve verantwoordelijk. 

Kpn, Nokia e.a  kunnen niet een app repareren die ze niet zelf maken. En dus ook niet beheren. 

Het werkt natuurlijk wel goed want anders zouden er meer aanmerkingen zijn dan deze.

Mogelijk alleen die ene film? Of meer? 

Typisch dat het ook op je tv ook niet werkt met npo plus. Oudje? 

En welk 'kpn doosje' is dat dan?

 

Nota bene. Gebruikers van een dure Apple TV box kunnen nog steeds niet inloggen op de nieuwe npo app. Die zijn veelal uitgeweken naar NLziet. Zelfde aanbod en meer. Die klanten is de npo kwijt. 


Reageer