Skip to main content

Na een software update van de TV moest ik opnieuw inloggen bij mijn NPO plus.

Voorheen kon ik direct de koppelcode in de app op mijn mobiel invoeren, nu zie ik dat venstertje niet meer. Nergens te vinden. Ben tot vannacht 2 uur bezig geweest. 
kan iemand mij op weg helpen???

@MTX

 

Ik heb 2 opties voor je:

  1. Een Chromecast kopen.
  2. Of abonnement omzetten naar KPN tv+, dan krijg je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en daar werkt hij ook goed op. 

P.S.

De DIW7022 werkt niet als je een DVS in je netwerk heb.


Beste Joop,

Wat is in vredesnaam een DVS?  


Beste Joop,

Wat is in vredesnaam een DVS?  

 

Een DVS is een draadlozze verbindingsset die internet via het 230 volt netwerk kan verzenden.

Dan hoef je geen UTP kabels te trekken.

Alleen werken die dingen steeds slechter en het 230 volt netwerk is hier ook helemaal niet voor gemaakt. 

 

 


Bedankt Joop. Ik begrijp het.


Panasonic Smart TV wordt door de NPO niet meer ondersteund @MTX . Daardoor werkt het daarop helemaal niet meer.

Het lijkt erop dat het op de arris en Arcadian ontvangers momenteel leidt tot het vastlopen van de ontvanger. Nu na enkele meldingen gezien te hebben binnen enkele dagen heb ik dit signaal doorgegeven aan het moderator team.

Zelf heb ik eigen streaming apparaten en gebruik de apps in de ontvanger niet. De hoofdtv is een Smart TV en dus zijn daar de apps op de ontvanger ook niet nodig. Zelf had ik het dus nog niet gemerkt.


Bedankt Peter. Panasonic smart tv wordt niet meer ondersteund. Maar op mijn oude Panasonic zonder smart van zeker 12 jaar oud heb ik dus wel de NPO plus app…alleen super traag. Enfin, ik weet in ieder geval meer. Dank allen.


Een tv die niet smart is kan de app of welke dan ook al helemaal niet op werken. Dus die opmerking bevreemd mij zeer. 

Verder is de nieuwe app helemaal niet gemaakt voor Panasonic. 


Mij dus ook Peter! De apps die ik zie kan ik oproepen via het uitvalmenu op de tv ontvanger (Arris vip 2952 vp). Dus ook de NPO app. En nogmaals , die doet het wel, alleen uiterst traag.


via het uitvalmenu op de tv ontvanger

Waarom zeg je dan steeds dat je het op de televisie doet. Je doet het dus helemaal niet via die televisie maar via de ontvanger. 

Dat je het ziet op die televisie, het scherm, staat volkomen buiten die Panasonic!


Sorry Peter, inderdaad mijn fout.


@MTX 

Dus de 2 opties die ik noemde, zijn de beste mogelijkheden voor jou.😉