Skip to main content

Dag Rutger,

Wij gebruiken sinds half jaar NPOplus. Ook lasr van genoemde problemen. Blijft soms stilstaan, hapert, vandaag 3 keer uitval.

Je eerder gegeven antwoord is niet concreet.

Wanneer komt de update? Een verwachte, (sterke) vermindering van de problemen is niet wat klanten willen. Liever een gegarandeerde verbetering.

Graag meer uitleg. Met andere Apps ervaren we veel minder problemen.

Ook NPOplus via chromecast gaat veel beter.

Een vriendelijke groet,

Paul Lammers

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

@Paul Lammers Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je ook problemen met NPO Plus ervaart.

De genoemde update is er ondertussen al geweest, deze is eind februari/begin maart al uitgerold en zou je dus moeten hebben. 

Welke tv ontvanger heb je van KPN? En heb je de problemen nog op specifieke momenten?

Bijvoorbeeld als je naar NPO Plus schakelt vanuit een andere app?

 


vraag 1 arcadyan HMB2260v2 (05.10.2016)

vraag 2 ook als direct naar NPO app

groet Paul

 


@Paul Lammers Helder. 

Zou je ook je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan ga ik uitzoeken of er nog iets is dat ik kan doen. 


Hoi, warom wil je dat ik een forumorofiel invul?

En alleen dan, ga je het uizoeken voor me? Dat vind ik vreemd.

groet Paul


@Paul Lammers Omdat ik zonder klantgegevens je niet kan opzoeken in onze systemen. 

Op dit moment ben je voor mij forumgebruiker "Paul Lammers" en verder weet ik niets. 

Ik kan dus ook als bijvoorbeeld een bericht wil doorzetten naar mijn collega's dit niet voor je doen. Omdat ik geen gegevens van je heb. 

Daarom vraag ik je om je forumprofiel in te vullen. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. 

Ik kan het dus alleen voor je uitzoeken na het invullen van je profiel. Vandaar dat ik het zo heb verwoord. 


Duidelijk, ik heb naam en klantnummer ingevoerd. Dat zou voldoende moeten zijn.

Ik ben een beetje dwars omdat ik heel vaak gegevens in moet vulken die mijn leveranciers allang hebben.

En daar heb ik geen zin in.

Je hebt gelijk dat je nu helemaal niets van me wist.

Ik ben blij dat je me wilt helpen. Ik hoop dat je hiermee vooruit kan.

Een goede groet, Paul


@Paul Lammers Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik kan mij voorstellen dat je hier sceptisch over bent. 

Op het KPN forum vragen we echter alleen gegevens als het ook echt nodig is. 

Ik heb een en ander voor je nagekeken. Wat ik zie is dat de situatie omtrent NPO Plus op de tv ontvanger een bekende situatie is. 

En ook een situatie die hardnekkig is en die we niet direct kunnen oplossen. Een workaround zou inderdaad het gebruiken van de Chromecast kunnen zijn. 

We hadden gehoopt dat de eerder door mij genoemde update de problemen zou wegnemen voor zowel Videoland als NPO Plus. 

Vooralsnog lijkt het er op dat dit toch niet voor iedereen is gelukt. Ik durf ook niet te zeggen wanneer dit wel het geval gaat zijn. 

Tot die tijd zou ik willen adviseren toch de Chromecast te gebruiken. 

 


Hoi KPN,

Dezelfde problemen hier. Gisteren NPO plus genomen. Op de tv hapert het programma steeds. Er valt niets normaal te kijken. Het beeld staat stil en de tekst loopt door. Of het beeld blijft helemaal hangen. Opnieuw de blz opstarten helpt niet.

Als ik zo op het forum lees, dan kan ik NPO plus maar beter weer opzeggen. Helaas.

Kijken op een oude tablet geeft gek genoeg geen probleem.

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 


Reageer