Skip to main content

Via mijn apps op tv Npostart/plus een serie kijken van deel 1 naar deel 2 ectr gaat niet

automatisch en houd ook niet bij welke je gekeken heb, als ik Npostart via de app op 

mijn smartTV kijkt dat gaat hij automatisch naar de volgende aflevering en kan ook zien

welke ik al gezien heb.

Waarom kan dit niet in de app van Kpn ?

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Ha @Joris45, dat is inderdaad vrij onhandig! Jij bent via de tv-ontvanger dan ook daadwerkelijk ingelogd met je NPO Start Plus account? Ik ga het intern doorgeven, dat je hier tegenaan loopt. Het zou mooi zijn als dit verandert natuurlijk. 


Al vast bedankt , gr Joop


Op de KPN ontvanger werkt NPO Start Plus héél traag en loopt soms vast. Ik keek NPO Start Plus app altijd op Apple TV en dat werkte supersnel en foutloos, maar sinds enkele weken kan ik daar niet meer inloggen en krijg alleen de standaard NPO Start, dus kan geen oude series meer terugkijken. Overstap naar de app op de KPN ontvanger leek de goede oplossing, maar is een drama. Hoe kan dat?

Huub


Hoi @Valuasteacher .

Dat je op Apple TV niet kunt inloggen voor het plus aanbod is bekend. En nog steeds niet gefixt.

https://www.iculture.nl/nieuws/npo-start-app-vernieuwd-stabieler/

Welke ontvanger van kpn heb je? 

Zelf gebruik ik de app in mijn smart-tv van Samsung. Want in de Arris VIP2952 hier van kpn werkt ook de nieuwe npo app stroperig. 


Bedankt Peter, ook hier hebben we de Arris ontvanger van KPN. En die zit op een oudere Samsung smart TV, dus Ik ga nu kijken of ik daar de NPO START app op kan installeren!


Maar helaas: geen NPO START app op die Samsung (2013) beschikbaar…


Nee. Alleen op Samsung met Tizen. Van af 2018 is dat.

Er zijn al Apple TV gebruikers die hun npo plus hebben opgezegd. 

En het wat duurdere NLziet genomen. Daar zit het hele npo plus aanbod ook in.

En een enkeling de 'chromecast met Google-TV'.


Wederom bedankt! Dus de opties zijn duidelijk: geduld oefenen tot NPO START zijn zaakjes weer op orde heeft, of een nieuwe TV kopen, of NL Ziet nemen. Ik kreeg laatst een mail van NPO START waarin ze aankondigden dat de apps vernieuwd gingen worden, maar zoals ik al vaker heb moeten constateren: vernieuwingen betekenen ook vaak dat je apparatuur niet meer voldoet.


Reageer