Skip to main content
Antwoord

NPO Start banner verdwenen na een fabrieksreset van de KPN Experiabox

• September 30, 2025
  • 6 reacties
  • 38 keer bekeken

Wat betreft NPO Start was tot voor kort onderaan mijn tv scherm te zien als oranje banner. Na een reset van mijn (oude) modem ExperiaboxV8 is dat verdwenen. Had geen abonnement. Begrijp ik het goed als ik denk dat dit door KPN gedaan is?  Denk je dat het verband houdt met dat zij NPO extra als zender toegevoegd hebben?

Admin: afgesplitst & eigen topic voor aangemaakt

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Kiki16 via onderstaande link kun je een omruil van de modem in gang zetten:

https://www.kpn.com/service/internet/modemcheck

Succes en laat s.v.p. de goede afloop even weten.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 30, 2025

Beste ​@Kiki16 klopt het dat jij nog een Experia V8 modem hebt, dan deze per omgaande omruilen voor een nieuwer type, de V8 wordt namelijk niet meer door KPN ondersteund en is per definitie geen veilig modem meer qua internetgebruik.

NPO1Extra als zender staat los van NPO Start als app, zijn 2 totaal verschillende dingen en heeft KPN niets mee van doen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 1, 2025

Dankjewel voor je antwoord. Ik vermoedde al dat het daar aan lag. Ik ga kijken hoe ik dat moet doen. Fijn dat je me hielp Jan.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 1, 2025

Beste ​@Kiki16 via onderstaande link kun je een omruil van de modem in gang zetten:

https://www.kpn.com/service/internet/modemcheck

Succes en laat s.v.p. de goede afloop even weten.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Kiki16, welkom op onze community! Ik zie dat JanD je al de goede kant op heeft geholpen. Ben je er inmiddels een beetje uitgekomen? We denken altijd graag even mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 3, 2025

Dag Thomas, Ja ik ben er uit, na vele malen proberen een vraag die ik had beantwoord te krijgen, kwam ik bij toeval op een pagina waar ik een nieuwe modem aan kon vragen. Inmiddels wacht ik daarop, dus hoop dat het snel geregeld kan worden. 

Fijn dat je het even in de gaten hield.

Groet. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah fijn! Bedankt voor je terugkoppeling 😊 Fijn dat het gelukt is!