Skip to main content
Beantwoord

NPO Start gaat na x aantal minuten op zwart

• March 15, 2025
  • 9 reacties
  • 112 keer bekeken

Wanneer ik via NPO start een programma kijk dan gaat het beeld na een x aantal minuten op zwart. Ik kan dan alleen nog terug naar de tv gaan en opnieuw de app openen. Meestal kan ik dan weer een paar minuten kijken voordat het beeld weer op zwart gaat. Heel erg storend.

ik heb een hmb2260 v2

ik heb de tv ontvanger al een frisse start gegeven, dit heeft helaas niet geholpen. Hoe kan mijn probleem opgelost worden?

Beste antwoord door Erik van KPN

We hebben dit aangedragen bij de NPO, en zij hebben dit probleem kunnen reproduceren. Ze werken eraan. Hopelijk kunnen ze het probleem snel verhelpen in een update, zodat we die appupdate ook op onze ontvangers kunnen doorvoeren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 15, 2025

Hallo ​@JuditR ,

Kan je gebruik maken van de NPO-start-app op jouw TV? Zo ja, dan is dat de oplossing. En anders casten vanaf jouw telefoon. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 15, 2025

Hallo Noordzee,

ik heb geen smart tv en ook geen chromecast oid dus ik gebruik de app van kpn 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@JuditR, welkom op onze community! Dat is niet prettig TV kijken zo. Je noemt de Frissestart, dat helpt al vaak wel een hoop maar als dat niets doet houdt dat ook n beetje op. Zit de TV ontvanger met een directe kabel op je experiabox? Dat wil ook nog wel een stuk helpen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 17, 2025

Hoi ​@JuditR, welkom op onze community! Dat is niet prettig TV kijken zo. Je noemt de Frissestart, dat helpt al vaak wel een hoop maar als dat niets doet houdt dat ook n beetje op. Zit de TV ontvanger met een directe kabel op je experiabox? Dat wil ook nog wel een stuk helpen.

Hoi Thomas,

Ja, de kabel loopt direct naar de experiabox. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah dat sluit ook wel een hoop uit. Deze feedback ligt bij de ontwikkelaars ​@JuditR, zou je het later nog eens willen proberen? Hier kan wel even overheen gaan.

Als er een update komt voor deze ontvanger zullen we dit delen met een product update: Product updates | TV ontvangers

Zoals ​@Noordzee noemt is een chromecast trouwens vaak wel een praktische oplossing

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 19, 2025

Ah dat sluit ook wel een hoop uit. Deze feedback ligt bij de ontwikkelaars ​@JuditR, zou je het later nog eens willen proberen? Hier kan wel even overheen gaan.

Als er een update komt voor deze ontvanger zullen we dit delen met een product update: Product updates | TV ontvangers

Zoals ​@Noordzee noemt is een chromecast trouwens vaak wel een praktische oplossing

Hallo Thomas,

het kan toch niet zo zijn dat kpn een product aanbied waar ik voor betaal en wanneer dat niet werkt ik iets anders aan moet schaffen? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb helaas niet echt een andere optie, we zijn hier mee bezig!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 30, 2025

We hebben dit aangedragen bij de NPO, en zij hebben dit probleem kunnen reproduceren. Ze werken eraan. Hopelijk kunnen ze het probleem snel verhelpen in een update, zodat we die appupdate ook op onze ontvangers kunnen doorvoeren.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 30, 2025

Dank je wel voor het doorgeven!