Skip to main content

Na ruim een jaar KPN met NPO Start plus krijgen we nu de volgende melding: “momenteel niet beschikbaar, of de video speelt niet af op uw apparaat type”. Er heeft geen wisseling van apparatuur plaatsgevonden. Ik heb dit bij NPO gemeld. Daar zouden de technici aan werken, Ik heb ook via KPN service zowel modem als TV ontvanger op afstand laten resetten. Dan lukt het om 1 of 2 programma's te kijken en vervolgens verschijnt dezelfde melding. Wie weet een oplossing?

Jan

Welkom bij ons op het forum @noortje15, die melding maakt het niet makkelijk om te kijken begrijp ik! Er wordt al aan gewerkt begrijp ik, via de NPO? Op basis van je bericht is het lastig om meer te zeggen, daarvoor hebben we te weinig informatie. Welke Experia/KPN Box en tv-ontvanger heb je bijvoorbeeld? Heb je een of meer tv-ontvangers? Als je er meerdere hebt, speelt het dan op meerdere ontvangers of op een daarvan?

Voor sneller contact kan je ons ook bellen hierover: 0800-0402.


Inmiddels contact gehad met KPN medewerker.  Het lijkt opgelost.


Dat is fijn @noortje15, ik ben blij dat te lezen. Hoe heeft de collega het opgelost? De oplossing voor jou kan mogelijk ook voor anderen helpen die tegen hetzelfde aanlopen.