Skip to main content

Ik kijk via een Samsung TV de stream van NPO wie is de mol. Na 10 minuten slaat het scherm op zwart en is het over.

Dat is wel bijzonder, @Paul de Bruijn. Kan je misschien wat meer vertellen over de manier waarop je kijkt? Je hebt het over een Samsung TV. Maar kijk je via de KPN tv-ontvanger, via de KPN Smart TV app, of misschien via NPO Start?

Als je via de tv-ontvanger kijkt, kan je vertellen hoe deze is aangesloten (via ethernetkabel of wifi)? En is de HDMI recentelijk nog vervangen?

Als je via een app op de televisie kijkt, kan je dan vertellen hoe jouw televisie is verbonden met het internet? Is dat via een kabel of via wifi?

En wat is jouw internet snelheid? Je kunt een speedtest doen via Ookla. Ik ben benieuwd naar de snelheid via kabel en via wifi.

Zijn alle apparaten en apps ook voorzien van de meeste recente update?

 

Het zijn heel wat vragen, maar zo kunnen we hopelijk wel samen tot een oplossing komen.


Via een kabel en de kpn tv-ontvanger en de smart tv app. Alles is opnieuw gestart, de software is opnieuw op de kpn tv ontvanger gezet.


Oke, de tv-ontvanger heb je dus bekabeld aangesloten. Heb je de HDMI kabel ook al eens vervangen?

En de televisie, hoe is die verbonden met het internet, via wifi of ook met kabel? Heb je ook de nieuwste versie van de Smart TV App geïnstalleerd?

Als laatste ben ik nog benieuwd naar jouw internet snelheid. Je kunt een speedtest doen via Ookla. Ik ben benieuwd naar de snelheid via kabel en via wifi.


HDMI vervangen bij deze tv, tv via kabels en mijn wifi is tussen 100 & 120.


Maar wat gaat er nou mis.

WELKE npo stream. Er zijn 6 npo tv kanalen. 

En je noemt de tv ontvanger EN de smart-tv app. Via welke is het nou. En wat?

Of is het een npo stream via npo start/plus? Of NOS live?


Welke stream, het is een app in de tv waar NPO start gestreamd wordt. Verder wordt de tv aangestuurd door de ontvanger van KPN.


De app NPO start in de tv heeft kpn niets mee te maken. 

En de tv ontvanger stuurt dát helemaal niet aan. Ook de app in de ontvanger niet. Komt van de npo.

Ik kan hier helaas zo niks mee. Sorry.

Het moet een npo start/plus probleem zijn.

Hier nog iets vergelijkbaars. Misschien wel dezelfde film.

 


Ah, oke, kijk, nu wordt het meer duidelijk. Je gebruikt dus NPO Start op de KPN TV+ Box. Dat is inderdaad iets waar wij niet direct iets mee kunnen. Gaat het wel goed als je via 1 van de NPO zenders op de KPN TV+ Box kijkt? Dus niet via NPO Start.


Ja, normale tv werkt wel, ik denk dat het in die app zit inderdaad.

 


Ah, fijn dat het via normaal televisie kijken wel werkt. In dat geval zou ik je dat adviseren. :)


Reageer