Skip to main content

Via KPN heb ik een spotify abonnement. Ik wil graag overstappen en dit account van spotify privé afsluiten. Kan ik kijk huidige account dan omzetten?

 

Hallo @Kluiter ,

Hoe kan ik Spotify bij KPN opzeggen?

Als je nog een abonnement hebt waarbij Spotify gratis inbegrepen zit kan je deze niet uit je abonnement verwijderen. Maak je gebruik van betaalde Spotify Premium via KPN dan kun je dit in je MijnKPN opzeggen.

Let op: Je betaalt vanaf nu niet meer voor gebruik per dag, maar voor een gebruiksperiode van 30 dagen. Geef je een opzegging aan ons door, dan kan je Spotify Premium blijven gebruiken tot het einde van de gebruikersperiode.

Bron: 

 


Goedemorgen ik bedoel eigenlijk wat anders. Ik heb een spotify premium abonnement bij KPN. Hier betaal ik niets voor. Nu ga ik samen wonen en ik ga mijn KPN abonnement opzeggen. Ik wil alleen spotify met mijn gebruikersnaam wel behouden. Is dat mogelijk en zo ja hoe dan?

 

Groeten Sanne 


Dan hoef je bij KPN verder niets te doen. En ik weet dat de gebruikersnaam gewoon gekoppeld is aan jouw mailadres. Dus daarmee kun je gewoon inloggen.

 

Voor verdere vragen over het gebruik van Spotify buiten KPN kun je terecht op het Spotify Forum of de helppagina van Spotify.

 


Ah oké. Dankjewel 


Hoi @Kluiter, welkom op het forum! Ik zie dat @Noordzee je al heeft geholpen. Gefeliciteerd met het samenwonen! 


Wat attent dankjewel. Ik ga het proberen. Erg bedankt voor de reacties 


Ik wil Spotify Premium omzetten naar Spotify Family. Hoe doe ik dat?


Mijn abonnement bij KPN stopt en dus ook de Spotify free. Ik wil wel graag Spotify behouden (en al mijn muziek) maar hoe werkt dat?