Skip to main content
Beantwoord

Onbeperkt data sim-only buffert bij NPO uitzendingen

  • 3 July 2024
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Heb een sim-only abonnement met unlimited data afgesloten bij de KPN. En nu blijkt dat m.n. de NPO een bufferend beeld geeft. O.a voetball is niet te kijken. Op mijn eigen mobiel abonnement (geen sim-only) heb ik nergens last van. (Momenteel verblijf ik in Frankrijk) graag zou ik van u suggesties ontvangen (oplossingen)wat hier het probleem is.

Hi @Jaack! Haperend beeld tijdens het kijken is geen pretje. 😕 Als je in Frankrijk via het mobiele netwerk kijkt dan zijn we afhankelijk van het signaal van de providers daar. Als die niet erg sterk is en je niet genoeg snelheid haalt, kan het zo zijn dat het beeld gaat haperen. 

Als je via de wifi kijkt net zo. Zaak is dus om te zorgen dat je een stabiele internetverbinding hebt daar. Dat zorgt voor het beste beeld en dan zou het in elk geval niet meer moeten haperen!


Bedankt voor uw antwoord. Nu ben ik thuis ook nu bufferen (ca. twee tellen) het valt mij wel op dat het nu tijdens de wedstrijd van Bol op de olympische spelen is en in juni tijdens het EK, allemaal de publieke omroep. (met bv Netflix geen probleem)


Beste @Jaack, welk toestel gebruik jij? Op het moment dat je verbonden bent met wifi, ervaar je dan ook dat het buffert? Heb je de TV+ app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En als je via tv.kpn.com gaat kijken, merk je dan ook dat het buffert?


Reageer