Skip to main content
Beantwoord

Ondanks betaalde versie van Spotify hoor ik toch reclame

• April 6, 2025
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Ondanks betaald spotify toch reclame tussendoor. 

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@Lindaatje2 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dat is lastig en vooral vervelend luisteren met al die reclames tussendoor dus goed dat je aan de bel trekt. Heeft dit voorheen wel gewoon gewerkt zoals het zou moeten? Sinds wanneer hoor je deze reclames? Snelste manier om dit op te lossen, is door even contact op te nemen met onze Helpdesk. Het is tegenwoordig zelfs mogelijk om hier een belafspraak voor in te plannen. Mijn collega's van de Helpdesk kunnen meteen je gegevens erbij pakken en vanuit daar kijken wat er nodig is om dit voor je op te lossen. Laat je ons weten hoe dit is afgelopen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 6, 2025

Heb le misschien 2 accounts waar je geen weet van hebt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 6, 2025

Nee, log in met m'n kpn account 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 8, 2025

Hoi ​@Lindaatje2 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dat is lastig en vooral vervelend luisteren met al die reclames tussendoor dus goed dat je aan de bel trekt. Heeft dit voorheen wel gewoon gewerkt zoals het zou moeten? Sinds wanneer hoor je deze reclames? Snelste manier om dit op te lossen, is door even contact op te nemen met onze Helpdesk. Het is tegenwoordig zelfs mogelijk om hier een belafspraak voor in te plannen. Mijn collega's van de Helpdesk kunnen meteen je gegevens erbij pakken en vanuit daar kijken wat er nodig is om dit voor je op te lossen. Laat je ons weten hoe dit is afgelopen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 8, 2025

Ik ben niet blij want ik wil gewoon n belafspraak over spotify. Krijg nu weer alle menu' s en daar staat geen telefoonnummer in.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 9, 2025

Goedemorgen ​@Lindaatje2!

Je kunt een belafspraak inplannen door op dit linkje te klikken. Als op die pagina een klein stukje naar beneden scrolt, zie de optie 'maak een belafspraak' staan.

Mocht dit onverhoopt niet lukken, kun je ons ook zelf bellen (0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken).