Skip to main content

Ik probeer vanaf mijn Iphone 7 foto’s  te laten zien op mijn TV die voorzien is van de nieuwe KPN tv+ box.

De iPhone ondersteunt airplay. Echter de TV+ box wordt niet herkent , terwijl  wel hetzelfde netwerk wordt gebruikt. De TV+ box via lan  en de iPhone via wifi , beiden regelrecht van de KPN box router.   

Is de KPN TV+ box wel compatibel met Airplay? 

Volgens mij nog niet.

Als ik het goed heb is KPN in gesprek met Apple. 


Niet echt een definitief antwoord.

Zelf nog verder aan het zoeken en proberen geweest.

Ik kom niet verder.

 Is er helemaal geen andere mogelijkheid om airplay werkend te krijgen op deze KPN TV+ box ?

 


Nee, de TV+ Box ondersteunt geen Airplay, het is immers een Android TV en daar kan je naar casten i.p.v. streamen.


Nee, de TV+ Box ondersteunt geen Airplay, het is immers een Android TV en daar kan je naar casten i.p.v. streamen.

Dit klopt. @BenKa, wat wil je precies doen? Met de meeste apps kun je gewoon casten namelijk. 


Zoals boven vermeld:  de foto’s op mijn iphone op de TV bekijken.

 


Excuus, overheen gelezen. Dit moet wel kunnen, hier een stappenplan om Google Foto's te gebruiken. Je moet dan alleen wel foto's syncen met je Google account. Een beetje omslachtig misschien, maar het moet lukken. 


Daar kan ik wat mee. Bedankt


Daar kan ik wat mee. Bedankt

Graag gedaan.


De KPN plus box ondersteunt dus geen airplay. Maar daardoor werkt PIP ook niet. 
Lekkere vooruitgang. 
Komt hier nog een oplossing voor?

 


De KPN plus box ondersteunt dus geen airplay. Maar daardoor werkt PIP ook niet.

Voor PIP heb je toch geen Airplay nodig?

Welk probleem ervaar je waar je een oplossing voor zoekt?


Bij mijn vorige box van kpn, gisteren dus Feyenoord en formule 1 tegelijk gekeken, via AirPlay en PIP ging dit super.  
Vandaag de KPN plus box geïnstalleerd en nu kan of lukt dit niet meer. Grrrrrr


Ik baal echt verschrikkelijk dat ik de KPN + box heb aangeschaft. Het is een lastig kastje en werkt niet met PIP en er zit geen teletektst meer op waardoor ik ook de pagina 888 meer kan gebruiken.

De teletekst oplossing met de app is waardeloos. Teletekst moet je kunnen gebruiken tijdens het tv-kijken en niet in een aparte app.

Ik heb een TV (LG) met PIP en dat werkte voorheen met mijn oude KPN box prima. Deze TV heb ik ook gekocht om dat ik heel graag PIP had. En dat werkte super. Nu zit ik met die waardeloze +box en werkt het niet meer. Het ligt niet aan de TV. Gelukkig binnen de garantie er een monteur bij gehad, maar deze constateerde dat de TV prima is, maar dat het KPN+ (KPN- dus) kastje niet werkt. 

Ik dacht dat KPN vooruigang betekent, maar het is echt waardeloos. 

Hopelijk krijg ik een reactie en  nog liever een oplossing. 

Een hele boze klant. 


Reageer