Skip to main content

Hoi,

 

Ik maak graag gebruik van ondertitling ivm mijn slechthorendheid.

Wat mij niet lekker zit, wanneer ik nederlandse programma opneem, en die keer op kpn tv app (tablet of mobiel) kan ik niet terug kijken met ondertiteling.

Wel werkt hij als je live kijkt. Waarom lukt terug kijken niet?

 

Ben hier afhangelijk van wanneer ik dit soort programma moet terug kijk, thuis opp tv die wel met ondertiteling werkt.

 

Ik had vriendin verteld die ziggo heeft dat ziggo wel met programma opnemen met ondertiteling terug kijken gewoon kan.

 

Ik hoop dit ook keer uitkomt voor KPN update?

Hallo,

De ondertitels bij kpn zijn helaas behoorlijk slecht. Ik ervaar dat ook als slechthorende en heb hier op het forum daar ook vragen over gesteld.

Het is niet op te lossen door KPN en je moet dan bijvoorbeeld NLZier erbij nemen omdat het daar wel kan, maar ja dat kost naast je KPN abonnement ook weer extra geld in deze dure tijden. Ik vind dat geen oplossing.


Hoi @cooltennis, leuk dat je je vraag hier stelt! Als je slechthorend bent snap ik heel goed dat je graag gebruik maakt van ondertiteling, ook bij het kijken van je opnames. @slingshot dit geldt ook voor jou, natuurlijk. Goed dat je aanhaakt.

Sorry, het kan inderdaad niet, omdat de ondertiteling via teletekst werkt. Dat is er niet in de app. Ik had je graag een ander antwoord gegeven, maar dit is hoe het technisch werkt. Ik weet niet of het een functie gaat worden in de toekomst. Hou gerust ons forum in de gaten voor het laatste nieuws over nieuwe functies en updates voor Interactieve TV.


Heeft NLziet nu wel met ondertiteling? Volgens mij was het er niet toen ik ooit ging testen aantal jaren terug, dacht in 2020.

 

Hopelijk kijken KPN eens naar update toekomst.


Echt heel beroerd! Ik ben ook afhankelijk van ondertiteling . Kpn doe er ajb iets aan! 


Ondertiteling opgenomen ned.en buitenlandse programma,s .Helaas zie ik het antwoord van de ondertiteling,waarom kan het bij Ziggo wel?

 


Jullie ook opgevallen, er nu wel ondertiteling is op KPN TV app, iPad/Iphone? 
Ik kon mijn ogenamens bv SBS6 met ondertiteling terug kijken. 

 


Reageer