Skip to main content

Hallo, sinds gisteren slaat de ondertiteling regelmatig regels over bij Netflix. Het probleem is alleen bij Netflix via de KPN tv ontvanger. 

Enig idee wat eraan gedaan kan worden? Fabrieksinstellingen terugzetten werkt niet.

Hi @N0oKe, dit viel mij zelf gisteravond ook al op maar ik dacht dat het aan de betreffende aflevering/serie lag :sweat_smile: Even voor de volledigheid: heb je dit bij alles wat jij kijkt? En heb je een aantal voorbeelden voor me? (namen van films en/of namen van serie met aflevering nummers)


Bij alles wat ik kijk :)

Als voorbeeld de films Safe House en L'immortale.


Hi @Maja_ , ter info: ik zie meerdere topics met dezelfde klacht. hier en hier


Duidelijk! L’immortale zonder goede ondertiteling werkt niet echt :sweat_smile: Ik hoop dus dat dit snel opgelost is/gaat worden zodat je hem nog een keer kunt kijken :ok_hand_tone2:  

Nog even ter verduidelijking, als je op een andere manier naar Netflix kijkt, is er niks aan de hand toch met de ondertiteling?

 


Hi @Maja_ , ter info: ik zie meerdere topics met dezelfde klacht. hier en hier

Scherp @RBxx, de reacties in het oudere topic waren mij nog niet opgevallen, ik ga ze even samenvoegen er een vermoedelijke storing doorgeven aan de iTV mensen!


Ook ik ondervind hetzelfde probleem bij het afspelen van Netflix via de KPN app. Hopelijk wordt dit snel opgelost.

 

Vriendelijke groet,

Humbert


Hallo @Dazzleman 

In dit centrale storingstopic :point_down: houdt KPN jullie op de hoogte.

 


Hier paar dagen ook hetzelfde probleem...


Hier in Maassluis precies hetzelfde 

alles opnieuw opgestart en nieuwe software 

maar nog steeds hetzelfde probleem 


Hier ook hetzelfde probleem, ik hoop dat het snel opgelost word. 


Bij mij hetzelfde probleem!


Ik heb ook hetzelfde probleem op beide boxen. Super irritant 🙁


Hier ook vervelend


Hier in Gouda sinds een paar dagen ook hetzelfde probleem . Knap irritant zeg.


Goedenavond. Ik heb dezelfde problemen als in deze topic genoemd. Ondertitels vallen voor ongeveer 25% weg en dit gebeurt bij alle series en films. Ik kijk Netflix via app op mijn smart tv en ben klant van KPN. Kunt u aangeven of er al gewerkt wordt aan een oplossing? Opnieuw opstarten helpt niet


Hier ook geen volledige ondertiteling en maakt niet uit welke serie.

Ook reeds alles gereset en noem maar op.

 

Svp graag een snelle oplossing, omdat we bijna alleen maar Netflix volgen...

 


Hier hetzelfde, op Apple TV gaat het wel goed gelukkig.

 

wel onhandig, hopelijk wordt het snel opgelost.


Hier in Apeldoorn ook. Zeer irritant.


Probleem lijkt opgelost!


Dat klopt @N0oKe , zie ook het centrale storingstopic :point_down::point_down: Het is opgelost. 

 


Hartelijk dank voor het bericht. Bij mij is het probleem ook opgelost. 

Groeten van een tevreden KPN klant.