Skip to main content

Ik heb vandaag een mail van kpn gehad 3 maanden gratis, denk leuk en na hele proces achter de rug te hebben. Staat er in de mijn kpn app ingang 29-12-2023 een maand later.

klantenservice gebeld en zit daar iemand die gewoon zegt dat het actief is. Geen enkele inspanning onderneemt dus met andere woorden zoek je uit.

ik kwam bij ziggo vandaan, ik zit mijn tijd bij kpn uit maar als abonnement afgelopen is snel terug naar ziggo. 
Is elke keer wat bij kpn 

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Er staat dat HBO Max geactiveerd is en dat je na minimaal 1 maand gebruik het product weer kunt opzeggen.

Er staat dus niet dat het pas over 1 maand actief is @HBO Max 3 maanden 


Oh ja… maar goed alles verder geprobeerd om de koppeling te maken. Heb account aangemaakt hbo geactiveerd bij kpn, maar bij inloggen staat nog altijd dat ik moet betalen.

 

over maand later mijn fout maar had medewerker ook moeten weten.


Oh ja… maar goed alles verder geprobeerd om de koppeling te maken. Heb account aangemaakt hbo geactiveerd bij kpn, maar bij inloggen staat nog altijd dat ik moet betalen.

 

over maand later mijn fout maar had medewerker ook moeten weten.

Dat klopt, maar kijk op de volgende factuur.

Daar zie het het maandbedrag staan en daaronder hetzelfde bedrag negatief (dus totaal € 0,--)

Als je ook mobiel van KPN hebt en dat via MIJNKPN hebt gekoppeld, krijg je ook € 5,-- entertainment korting (geldig voor 1 extra streamingdienst).

 

En verder, ik ben al vele jaren klant bij KPN en dik tevreden.

Daarvoor zat ik bij Ziggo (tot 2010)


Probleem is opgelost, de activatie link werkte niet goed. 


Hi en welkom @HBO Max 3 maanden.

Goed om te lezen dat de onduidelijkheid rondom de datum die je in MijnKPN ziet al opgelost is. Verder lees ik dat je vastloopt in het activeren van HBO Max. In onze kennisbank lees je precies hoe je HBO Max kunt activeren:

 


Alles is opgelost en werkt nu. Dus einde topic