Skip to main content

Ik was van plan om mijn Viaplay (die ik deel met een F1 maatje) op te zeggen en dan allebei over te stappen naar F1tv Pro , tot ik net op tijd zag dat F1tv de prijzen flink omhoog had gegooid. 

Maar nu blijven we nog een seizoen waarschijnlijk (tis goedkoper om ViaP. te delen dan allebei F1tv) maar moet het nog wel ff aankijken , want de voorwaarden zijn veranderd en delen gaat niet meer maar als het goed is kan het nog wel als de ander via de F1tv stream kijkt .

Maarja ik heb voorlopig nog niks kunnen vinden hoe ik die stream kan vinden/pakken , niet via KPN danwel Viaplay .

Ze lopen weer lekker te kl*ten bij Viaplay .

Greetz Peter 



Admin: eigen topic voor jouw reactie aangemaakt

@Peter CTV 

ViaPlay delen werkt niet meer.

Je kan de F1 via ViaPlay wel op meerdere apparaten gelijktijdig kijken, maar alleen als ze op hetzelfde IP adres zitten.

 

Je kan via MIJNKPN of via www.kpn.com een abonnement op ViaPlay nemen en daarna via de www.kpn.com site activeren.

App zit alleen op de Sagemcom DIW7022 of op de Smart tv of mobiel / tablet.

 

Dus deze link van KPN:

Viaplay abonnement bij KPN | Formule 1, topvoetbal en meer


@joop2011 

Als je op die link naar de kpn site mbt viaplay klikt en dan helemaal naar onderen scrold , dan geeft kpn zelf aan dat het wel kan. 

 

Dit is namelijk wat ik las.

 

" Kan ik Viaplay delen met iemand op een ander adres? "

 

Ja, dat kan. Maar voor het kijken van live sport, heeft Viaplay in 2024 de voorwaarden gewijzigd.

Je kan tegelijk vanaf verschillende adressen live sport kijken, zolang het om verschillende streams gaat. Bijvoorbeeld 2 verschillende Premier League wedstijden.

Je kan tegelijk vanaf verschillende adressen naar dezelfde F1-stream kijken, als het ene apparaat de Viaplay app gebruikt, en de ander F1© TV Pro

 

Dus als het op de site van de kpn zelf staat moet het volgens mij wel kloppen , anders zou ik het ook niet weten .


Hallo @Peter CTV , op de website van Viaplay staat al meer informatie:

  • F1®️ TV Pro komt binnenkort! - Viaplay

    Alle actieve gebruikers ontvangen een e-mail met verdere instructies wanneer de F1®️ TV Pro-aanmelding is geactiveerd. Lees hieronder meer!

    Houd er rekening mee dat de activering van F1®️ TV Pro begin februari beschikbaar zal zijn en dat alle actieve gebruikers een e-mail met verdere instructies zullen ontvangen.

  • Terms and Conditions update - Viaplay
    De nieuwe voorwaarden zijn uiterlijk vanaf 25 februari van kracht; ze worden vanaf 25 januari toegepast voor nieuwe aanmeldingen en voor account houders van daarvoor vanaf 25 februari.

  • Onze algemene voorwaarden | Viaplay
    Laatst herzien: Januari 2024

     


@Peter CTV 

 

Zie ook hier.


Welke live stream is alleen mogelijk op één apparaat?
Race Live (internationaal) of Race Live F1 TV Coverage


Welke live stream is alleen mogelijk op één apparaat?
Race Live (internationaal) of Race Live F1 TV Coverage

 

Bij ViaPlay kan je vanaf nu maar 1 gelijke live stream gelijktijdig kijken.

Dus Formule 1 kan je niet op 2 apparaten gelijktijdig zien.

Maar ik denk dat er bedoelt wordt: niet op 2 verschillende IP adressen. 


Welke live stream is alleen mogelijk op één apparaat?
Race Live (internationaal) of Race Live F1 TV Coverage

 

Bij ViaPlay kan je vanaf nu maar 1 gelijke live stream gelijktijdig kijken.

Dus Formule 1 kan je niet op 2 apparaten gelijktijdig zien.

Maar ik denk dat er bedoelt wordt: niet op 2 verschillende IP adressen. 

F1 TV kan je wel op meerdere apparaten gelijktijdig zien.

Apparaat  1 - Race Live (internationaal)

Apparaat 2 - Race Live F1 TV Coverage
Apparaat 3 - Onboard Coureur
Apparaat 4 - Driver Tracker

Apparaat 5 - Data Channel 

Alleen me vraag is: Welke live stream is alleen mogelijk op één apparaat?
Want je heb 2 live streams (zie 1 of 2)


@ArjanL3 

Is dit op het zelfde netwerk?

Dus allemaal via dezelfde IP adres? 

 

Zie ook mijn laatste zin (boven):

“Maar ik denk dat er bedoelt wordt: niet op 2 verschillende IP adressen. “


@ArjanL3

Is dit op het zelfde netwerk?

Dus allemaal via dezelfde IP adres? 

 

Zie ook mijn laatste zin (boven):

“Maar ik denk dat er bedoelt wordt: niet op 2 verschillende IP adressen. “

Verschillende IP-adres is voor delen.
Want welke live stream is maar 1 apparaat?
Dan zou de andere live stream op 5 apparaten kunnen?


Hoe krijg ik het gemakkelijks de f1 tv pro app op mijn Sony tv. wij hebben viaplay via KPN.


Downloaden via de Play Store @Rocks .

Moet het wel al een Sony met Android-TV zijn natuurlijk. 


Daar ben ik al aan het zoeken geweest maar kan hem niet vinden. Viaplay app heb ik wel.tv is van 2017


F1 intoetsen bij zoekfunctie app store.

Mogelijk is ie net iets te oud. Wat is het type van je Sony?

Er is ook een app voor smartphone. Ondersteunt Chromecast. Een Sony met Android-TV zou dat i.i.g. moeten hebben. Ook met een oudere Android-TV versie.

Laptop, met hdmi aan tv te verbinden.

Website: http://f1.com 

F1 TV (ook via bovenstaande te bereiken) http://f1tv.formula1.com .


Dank voor de reactie, ik ga het allemaal bekijken wat er lukt .op de telefoon is de app gelukt 


Daar ben ik al aan het zoeken geweest maar kan hem niet vinden. Viaplay app heb ik wel.tv is van 2017

De F1 TV Pro app is niet beschikbaar op Sony televisies die op Android TV draaien.

Het lijkt erop dat de F1 TV Pro app alleen beschikbaar is op Google TV, de opvolger van Android TV.

Als je een Chromecast Google TV aanschaft dan kan je die gebruiken voor de F1 TV Pro app.


Ík kijk nu via de telefoon en dan naar de tv streamen.


wjb schreef: Het lijkt erop dat de F1 TV Pro app alleen beschikbaar is op Google TV, de opvolger van Android TV.

Hmm, ik heb 'm onlangs gedownload op de Nokia 8000 box (Android-TV).

Ik denk dan eerder dat de app van F1 TV niet beschikbaar is op televisie's en alleen op boxen en sticks als de Chromecast.

Omweggetje:

https://www.androidplanet.nl/tips/f1-tv-app-installeren-android-tv/