Skip to main content

Ik zit al 3 weken in Afrika en ineens vanaf vandaag kan ik op deze locatie niet meer kijken zegt de app. Voorheen kon ik met of zonder VPN kijken nu telefoon opnieuw opgestart maar met of zonder werkt alle twee niet meer.. Iemand een idee of een oplossing voor me? Groetjes uit benin

Naar mijn weten heb je altijd al een VPN verbinding nodig gehad om buiten de EU naar KPN TV te kunnen kijken.

Kan je ook met VPN niet meer kijken?

Gebruik eens een tablet of tweede telefoon die je via wifi op de hotspot van de eerste telefoon of het wifi netwerk terplaatse aansluit en via een VPN verbinding laat communiceren.

Zet daarbij de rechten van KPN TV voor het bepalen van de locatie uit.

 


Hoi wjb,

Bedankt Voor jouw bericht. Ik kijk via VPN ingelogd in Nederland. Heb locatiebepaling uitgezet voor KPN en krijg Vervolgens dit in beeld.

 

 


Hoi wjb,

Bedankt Voor jouw bericht. Ik kijk via VPN ingelogd in Nederland. Heb locatiebepaling uitgezet voor KPN en krijg Vervolgens dit in beeld.

 

 

Is dat in de app op de telefoon zelf via 4/5G of op een tablet / telefoon die met de hotspot of een ander wifi netwerk verbonden is?

Deze melding is immers dat de KPN TV app geen toegang heeft tot de locatiebepaling en die is verplicht als er 4/5G gebruikt wordt, niet als er een wifi netwerk (ook via hotspot) gebruikt wordt.

Stop ook de KPN TV app een keer volledig.


Hoi wjb, Je hebt me perfect geholpen. Via wi-fi met locatie uit en VPN aan kan ik nu weer gewoon kijken. Waarom het ineens veranderd is weet ik niet maar ik kan nog een weekje kijken en ben daar heel blij mee dus mijn hartelijke dank voor je goede hulp! Groetjes, stephan


Hoi wjb, Je hebt me perfect geholpen. Via wi-fi met locatie uit en VPN aan kan ik nu weer gewoon kijken. Waarom het ineens veranderd is weet ik niet maar ik kan nog een weekje kijken en ben daar heel blij mee dus mijn hartelijke dank voor je goede hulp! Groetjes, stephan

Het is nooit de bedoeling geweest dat je buiten de EU via KPN TV kunt kijken. De locatiecheck zit er naar mijn weten ook al geruime tijd in. Ik ben de afgelopen jaren vijf keer naar Zuid-Afrika geweest en ik heb altijd via wifi met locatiegegevens uit van de KPN TV app gebruik gemaakt.


Ik hoop wel dat je via jouw VPN een beetje stabiele verbinding hebt met het online TV platform van KPN.

Zelf heb ik best goede ervaringen vanuit de woning van mijn dochter en de betere hotels maar regelmatig laat de verbinding toch te wensen over.


Ja de wi-fi is soms erg traag maar het vreemde is dat ik dan soms via 4G veel beter internet had maar ineens kan ik niet meer via 4G kijken vandaag zijn veel mensen uit het hotel gegaan dus vanavond zal het wi-fi een stuk sneller zijn. Ik gebruik nord VPN en die is wel erg stabiel denk ik


Ja de wi-fi is soms erg traag maar het vreemde is dat ik dan soms via 4G veel beter internet had maar ineens kan ik niet meer via 4G kijken vandaag zijn veel mensen uit het hotel gegaan dus vanavond zal het wi-fi een stuk sneller zijn. Ik gebruik nord VPN en die is wel erg stabiel denk ik

Heb jij een lokale sim in jouw telefoon zitten want anders wordt televisie kijken via 4G wel een hele dure aangelegenheid. Zelf heb ik naast mijn Odido simkaart ook een simkaart van MTN SA in mijn telefoon.


Ja een lokale simkaart volgens mij ook een MTN. En voor de zekerheid mijn Nederlandse simkaart eruit gehaald en in de koffer want ik ben niet heel handig met die dingen en anders kost dat zomaar een godsvermogen inderdaad.