Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik zie door alle Spotify topics het bos niet meer en vandaar een nieuw topic. Ik las een reactie van iemand met hetzelfde probleem als ik heb maar zonder oplossing.

 

Ik heb zowel een mobiel abonnement als een Thuis abonnement bij KPN. Eerder had ik Spotify Premium op het mobiel abonnement. Dit kon ik niet wijzigen naar Family en dit kon enkel bij het Thuis abonnement. Prima natuurlijk. Ik heb Spotify Premium daar beeindigd en Spotify Family is daar geactiveerd. Dit alles zo'n 4,5 maand geleden al. Tot op heden denkt Spotify nog steeds dat ik Spotify Premium heb en betaal ik al maanden voor Spotify Family. Eerder een poging gedaan via de Klantenservice om dit op te lossen maar dat was tevergeefs. Vandaag weer moed verzameld voor een nieuwe poging. Helaas stuurde KPN mij naar Spotify en Spotify mij weer terug naar KPN. Toen KPN mij wéér naar Spotify wilde sturen vond ik het wel prima en dacht ik; ik ga naar het forum. 

Bij het willen activeren van Spotify Family krijg ik de melding dat ik eerst  Spotify Premium moet stopzetten. Dat heb ik echter al gedaan echter staat het op mijn Spotify account nog actief. Schijnbaar kan niemand mij helpen maar ik weet dat de oplossing ongetwijfeld simpel kan zijn.

Wie kan mij hier mee verder helpen?

Alvast bedankt!

Hallo @HesselK, welkom op het KPN Forum!

Wat je zelf al zegt, klopt. Spotify Family kan alleen bij een Thuis abonnement gekozen worden. En je kunt Spotify Family alleen activeren op jouw Spotify account als deze is omgezet naar Spotify Free.

En juist daar gaat het mis. Je hebt Spotify Premium al wel opgezegd, maar het blijft actief. Ik kijk graag of ik dit voor je kan oplossen. Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?


Goedemiddag @Denise_ ,

 

Dank voor jouw reactie op mijn hulpkreet. Exact wat ik nodig heb 🙂 Ik heb mijn profiel met de gewenste gegevens verreikt. Ik hoop dat jij het voor mij kan oplossing! 


Ik heb mijn collega's van de achterliggende afdeling gevraagd om Spotify Premium bij jouw mobiele abonnement stop te zetten. Zij zullen hier binnen 5 werkdagen naar kijken.


Hallo @Denise_ ,

 

Bedankt voor jouw hulp hierin. Perfect. Ondertussen geniet ik van Spotify Premium for Family!