Skip to main content

Hallo

Ik wil vandaag even F1 kijken met de F1tv app maar die moet eerst geupdate worden.

Maar als ik dat probeer krijg ik de melding “onvoldoende externe opslagruimte".

Als ik naar de gebruikte opslagruimte kijk is dat maar 2.1 GB van 10GB.

Dit nadat ik al een paar apps heb verwijderd o.a. ook de F1tv app. Bijna 8gb opslag zou dan toch geen probleem mogen zijn.

Iemand hier ervaring mee hoe dit op te lossen? Het gaat echt om KPN tv, het tv toestel zelf is "dom", en er is verder ook geen andere externe opslag aangesloten. Ik hoor graag of iemand hier iets op weet.

Ben

Hi @Ben Bon, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Het is me nog niet helemaal duidelijk waar dit mis gaat. Waar probeer je de F1 app op te installeren? Op de ontvanger van KPN? Op je telefoon? 


Hoi Alex, ik had de f1TV app op de kpn tv box. Ik kreeg de melding dat de app eerst geupdate moest worden toen ik de app wilde openen. Maar kreeg vervolgens iedere keer de melding dat er onvoldoende ruimte was. Maar de ruimte is ruim 8 GB. Die melding kreeg ik bij iedere andere app die ik probeerde te installeren ook.

 

Ondertussen de fabrieksinstellingen teruggezet. Ook toen werkt het in eerste instantie niet. Maar nu ondertussen wel. Wel een beetje jammer dat je dan alles weer opnieuw moet instellen.

Maar bedankt voor je reactie, hopelijk is het een éénmalig iets.


Hoi Alex, ik had de f1TV app op de kpn tv box. Ik kreeg de melding dat de app eerst geupdate moest worden toen ik de app wilde openen. Maar kreeg vervolgens iedere keer de melding dat er onvoldoende ruimte was. Maar de ruimte is ruim 8 GB. Die melding kreeg ik bij iedere andere app die ik probeerde te installeren ook.

 

Ondertussen de fabrieksinstellingen teruggezet. Ook toen werkt het in eerste instantie niet. Maar nu ondertussen wel. Wel een beetje jammer dat je dan alles weer opnieuw moet instellen.

Maar bedankt voor je reactie, hopelijk is het een éénmalig iets.

Geen probleem, doe ik graag. Ik dacht eerst dat de harde schijf misschien defect was. Blij om te lezen dat het nu goed werkt, laat het me weten mocht dit terugkomen.