Skip to main content

Amazon Prime activeren lukt niet

 

We krijgen op dit moment meerdere melding binnen dat het activeren van Amazon Prime niet lukt. Als je probeert je Amazon Prime te activeren en het lukt niet, maak je geen zorgen. We weten van het probleem en we doen ons best om het op te lossen. We zullen jullie hier op de hoogte houden zodra alles weer werkt zoals het hoort.

Onze excuses voor het ongemak.

Update #3: 11-01-2024 om 13:38

Het is weer mogelijk om extra diensten als Amazon, Storytel, HBO Max en Videoland te activeren

Update #2: 11-01-2024 om 12:09

Het activeren van HBO Max, Storytel en Videoland kan ook vertraging ondervinden. Het onderzoek naar de oorzaak gaat onverminderd verder

Update #1: 10-01-2024 om 16:05

Probleem is in onderzoek.

Activeren van Amazon Prima lukt niet. Het is toegevoegd aan het KPN abonnement. Email ontvangen met uitleg. Wanneer je klikt op "direct activeren”, dan blijft de pagina eindeloos laden. (ligt niet aan de verbinding/device - heb meerdere verbindingen en devices geprobeerd en blijft eindeloos laden.) 


Open eerst MIJNKPN 

 

Ga daarna naar deze link en volg de stappen.

 

Moet volgens mij wel op je eigen KPN netwerk. 


Activeren van Amazon Prime lukt hier ook niet blijft ook eindeloos laden,ook de stappen van Joop2011 geprobeerd. 


Hier hetzelfde verhaal, activeren blijft eindeloos  laden.


Hier precies hetzelfde, blijft eindeloos hangen op “Een moment geduld, je wordt zo doorgestuurd” scherm.


Hier hetzelfde verhaal blijft hangen op een ogenblik… maar er gebeurd verder niks


Ook hier hetzelfde probleem...


Zelfde verhaal lukt niet 


idem


Hier hetzelfde


Ook hier geen succes met activeren. 


Hier helaas ook niet! 😞

Hoop dat het gauw wordt opgelost


En hier idd exact hetzelfde. Ik hoop dat kpn snel iets gaat doen met deze storing.


Ah hier ook, dacht dat het aan mij lag. Hopelijk een bug en snel opgelost 


Heb prime video aangeklikt, mail gekregen maar activeren wilt niet lukken.

Hoe nu verder zou graag wel er gebruik van maken dus kan eriemand helpen.

 

Hij blijft hangen al 30 min op een moment geduld, je wordt zo doorgestuurd.

Dus wat kan ik doen?


Nog steeds niet mogelijk 


Hi allen, zoals jullie zien hebben we jullie berichten samengevoegd met dit centrale topic. We hebben meerdere berichten gezien over het activeren van Amazon Prime en hier speelt een storing mee. Via dit topic houden we jullie op de hoogte van de situatie.


Wanneer wordt de storing verholpen?


Amazon Prime activeren lukte niet.
Daarna dus uitgezet met idee weer aanzetten en opnieuw proberen te activeren.

Maar ik krijg Prime nu dus niet aangezet, wil het wel graag proberen 3 maanden.

Kan @KPN Webcare helpen om Prime weer aan te zetten in entertainment en dat ik weer kan proberen het te activeren?

 

Met vriendelijke groet

Nylez


Zelf weer aangezet, maar activeren lukt niet :(


Wanneer wordt de storing verholpen?

Dat is nog niet bekend, zodra er meer bekend wordt delen we dat hier. Dat is voor ons ook afwachten.


De technici geven aan dat het weer moet werken. Kunnen jullie het nogmaals proberen? @Nylez @Gpc79 @Kaatje 1000 en anderen. 


Zojuist geprobeerd en het werkt. Bedankt.


Het werkt, bedankt!


Het heeft een half uurtje gewerkt, geweldig. Daarna lukte het niet meer om een betaalmethode vast te leggen en kon er ook niet meer gekeken worden. Niet echt een succes dat Amazon Prime