Skip to main content

De ondertiteling van Netflix is niet volledig

We ontvangen op dit moment van meerdere klanten de klacht dat de ondertiteling van Netflix niet volledig is. Dit is alleen het geval bij kijken via de tv-ontvanger, als je Netflix kijkt op een andere manier, krijg je wel de volledige ondertiteling te zien.

 

Update 10-01-2022 15:45: Het probleem is opgelost.

Mocht je nog problemen ervaren herstart/reset dan vooral je TV ontvanger. 
Excuses voor het ongemak!

De ondertiteling op Netflix worden niet of nauwelijks weergeven. Sommige stukjes wel maar grote delen niet. Niet handig bij Koreaanse, Turkse, Spaanse, Franse series.Ik heb al een reset gedaan maar is niet opgelost


Ook hier ontbreekt de helft vd ondertiteling Meerdere resets hebben helaas niet geholpen. Lekker frustrerend als je in isolatie zit en bij aflevering 17 van een Deense serie.


Klopt, heb gisteren een uur met de klantenservice van Netflix gechat. Reset heeft geen nut, het probleem ligt bij Netflix. Heb een klachten formulier van ze gekregen dat ik moet insturen naar de desbetreffende afdeling. Ik houd je op de hoogte

 

 


Ik ervaar hetzelfde, de ondertiteling is onvolledig. Er ontbreken hele zinnen. Ik vind het zeer irritant. Ik dacht eerst dat het bij een serie voorkwam, maar het is bij meerdere.


Hier precies hetzelfde, ben benieuwd naar je reactie op het klachtenformulier Marieke


Ik heb het net ingestuurd maar misschien goed als jullie het ook doen. Dit is wat je moet doen:

  • Je gaat naar de website op je pc of laptop. Dus niet je telefoon of tablet!
  • Inloggen en naar een serie gaan waarbij je dit probleem hebt.
  • In de rechterbovenhoek zie je een vlaggetje, druk daar op.
  • Volg hierna gewoon de aanwijzingen en vergeet niet in het opmerkingen veld nog extra in te voeren dat dit voor alle programma's met subtitles Geld.

Hoe meer mensen dit doen hoe eerder het verholpen is.

 

SUCCES!


Ja idd hier ook hetzelfde probleem sinds 2 dagen ontbreken er hele zinnen van de ondertiteling,niet echt lekker kijken zo

Mvg diana


Ik heb het net ingestuurd maar misschien goed als jullie het ook doen. Dit is wat je moet doen:

  • Je gaat naar de website op je pc of laptop. Dus niet je telefoon of tablet!
  • Inloggen en naar een serie gaan waarbij je dit probleem hebt.
  • In de rechterbovenhoek zie je een vlaggetje, druk daar op.
  • Volg hierna gewoon de aanwijzingen en vergeet niet in het opmerkingen veld nog extra in te voeren dat dit voor alle programma's met subtitles Geld.

Hoe meer mensen dit doen hoe eerder het verholpen is.

 

SUCCES!

Ik heb gisteren nog chat contact gehad en op hun verzoek een stukje film zonder correcte ondertiteling gefilmt op mijn mobiel en opgestuurd naar hun via WeTransfer. Ze zeiden dat ze nu genoeg informatie hadden om ermee aan de slag te gaan. Ben benieuwd.


Ook na een reset blijft het probleem bestaan. Heb wel een melding gemaakt via de website van Netflix.

 


Hier de afgelopen dagen hetzelfde probleem. Het probleem speelt alleen wanneer ik Netflix kijk via KPN. Kijk ik Netflix via de app op tv dan heb ik geen problemen met de ondertiteling.


Ook het probleem dat de ondertiteling hapert van Netflix via de kpn box. Regelmatig is er geen ondertiteling te zien. Netflix streamen via de telefoon naar de TV (chromecast) werkt wel. Hebben het probleem sinds gisteren. Ook de kpn box een aantal keren gereset, maar dat heeft niet geholpen. Ook het opnieuw laden van Netflix helpt niet.


Ook klacht bij Netflix ingediend. Of is het zeker geen probleem van KPN?


Ik heb sinds gisteren ook haperende ondertiteling, soms ontbreken hele stukken. Alles al geprobeerd, router en tv ontvanger opnieuw opgestart, in en uitgelogd bij Netflix, ondertiteling handmatig aan en uitgezet. Niets helpt. Volgens Netflix ligt het niet aan hun!


Bij ons ook sinds gisteren op 2 tv's via kastjes KPN haperende ondertiteling. 

Inmiddels software geupdate via instellingen KPN, router opnieuw opgestart, ontvangers opnieuw opgestart, maar probleem blijft.

Via app op smarttv geen probleem dus het probleem ligt bij KPN.

Zijn jullie al bezig met het oplossen van het probleem?


Hier ook hetzelfde. Erg irritant vooral voor de Kids.Graag snel een oplossing KPN.


Hier ook het zelfde, hele delen ondertiteling weg. Zeer irritant, ik kijk via de tv kasten van Kpn. Alles gereset, opnieuw software gedownload (frisse start) ook dat helpt niet. Nu via laptop en de smartphone gekeken en hier loopt de ondertiteling gewoon door. Ik denk 'n probleem bij Kpn. 


grote delen ondertiteling verschijnen niet in beeld. Meerdere keren volledig herstart. Helpt niet . Behoorlijk vervelend bij niet-Engelstalige series

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Wij hebben dit probleem ook sinds enkele dagen. Erg lastig bij het kijken Japanse en Noorse series.


Ook hier hetzelfde probleem 10 zinnen ondertiteling en dan 1 tje niet. Meeste wordt dus wel,ondertiteld, maar wel rete irritant, vooral bij Finse serie die ik aan het kijken ben. Mijn Fins is niet zo geweldig 


Hier ook sinds gisteren. Het lijkt echt aan KPN te liggen dus hopelijk lossen ze het snel op. Mijn Koreaans is wat roestig 😁


Ook met een reset blijft het probleem. Geen idee of hey aan kpn of aan netflix ligt. Maar irritant is het wel. 


Hier sinds een aantal dagen hetzelfde probleem. Ondertiteling valt om de paar zinnen weg. 

Reset gedaan maar heeft niet geholpen. Vanmiddag liep de ontvanger ook vast en was er helemaal niks meer mee te doen. 

Zeer vervelend en hoop dat KPN het snel oplost. 


Hier hetzelfde probleem. Het ligt aan het KPN kastje want op andere manieren geen last van ondertiteling die over slaat...


Zelfde probleem. Gemeld bij Netflix. Het probleem is bekend (zij hebben meldingen ontvangen). 


Ook hier hetzelfde probleem. Alles gereset, aan en uit, opnieuw opgestart-nul effect.  Probleem lijkt dus bij KPN te liggen. @Kpn , al mee bezig? Graag even bericht.