Skip to main content

De ondertiteling van Netflix is niet volledig

We ontvangen op dit moment van meerdere klanten de klacht dat de ondertiteling van Netflix niet volledig is. Dit is alleen het geval bij kijken via de tv-ontvanger, als je Netflix kijkt op een andere manier, krijg je wel de volledige ondertiteling te zien.

 

Update 10-01-2022 15:45: Het probleem is opgelost.

Mocht je nog problemen ervaren herstart/reset dan vooral je TV ontvanger. 
Excuses voor het ongemak!

Even een nieuw draadje, want de andere draadjes over dit topic staan op ‘reeds beantwoord’. En ik denk dat @Kpn  er dan niet meer naar kijkt.

sinds een paar dagen vallen zinnen van de ondertiteling weg.  Alles al geprobeerd qua resetten en opnieuw opstarten.  Niets helpt.  Heel vervelend.  Kpn, wanneer is dit opgelost?


Hier hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Super irritant. @Kpn zijn jullie hier mee bezig?


Hier precies hetzelfde. Probleem alleen bij KPN. Alles al geprobeerd en opnieuw opgestart en gereset 

Probleem ligt bij KPN

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic


Goedenavond allen,

We hebben een melding over de halfbakken ondertiteling doorgezet naar de technische dienst, zodat dit onderzocht kan worden. Aangezien dit probleem zich alleen voor lijkt te doen bij kijken via de KPN tv-ontvanger, wil ik jullie de tip geven om, indien mogelijk, op een andere manier (app/Chromecast) naar Netflix te kijken, tot dit euvel verholpen is!


@Kpn nou ja dat is niet altijd mogelijk, storing duurt nu al minstens een week. Het heeft mij iig heel veel werk gekost om het allemaal uit te zoeken met Netflix. Vind het jammer dat er eerst 30 reacties nodig zijn voordat jullie zelf reageren.

Hoe gaan jullie dit met ons goedmaken?


Goedenavond allen,

We hebben een melding over de halfbakken ondertiteling doorgezet naar de technische dienst, zodat dit onderzocht kan worden. Aangezien dit probleem zich alleen voor lijkt te doen bij kijken via de KPN tv-ontvanger, wil ik jullie de tip geven om, indien mogelijk, op een andere manier (app/Chromecast) naar Netflix te kijken, tot dit euvel verholpen is!

Hallo, even een opmerking of vraag over de KPN ontvanger… ik had voorheen Telfort en na een storing met internet kreeg ik een router van KPN. Maar tv kastje is wat ik ooit van Telfort heb gehad. Ik heb het dus niet van KPN gekregen, ik vraag me nu af of dit uitmaakt.


@Kpn nou ja dat is niet altijd mogelijk, storing duurt nu al minstens een week. Het heeft mij iig heel veel werk gekost om het allemaal uit te zoeken met Netflix. Vind het jammer dat er eerst 30 reacties nodig zijn voordat jullie zelf reageren.

Hoe gaan jullie dit met ons goedmaken?

Goeie vraag. Ik stoor me ook mateloos. Er gingen dagen overheen totdat er een bericht kwam dat er een storing is. Ik heb vandaag mijn vaste computer moeten verplaatsen naar de salon tafel, maar dat is verre van prettig.


Goedenavond allen,

We hebben een melding over de halfbakken ondertiteling doorgezet naar de technische dienst, zodat dit onderzocht kan worden. Aangezien dit probleem zich alleen voor lijkt te doen bij kijken via de KPN tv-ontvanger, wil ik jullie de tip geven om, indien mogelijk, op een andere manier (app/Chromecast) naar Netflix te kijken, tot dit euvel verholpen is!

Allemaal leuk en aardig, maar hier zijn die mogelijkheden dus niet. Valt me mee dat er niet geadviseerd wordt om 'n cursus Koreaans, Arabisch, Zweeds, Pools, Spaans te gaan doen. De wifi verbinding is het ook niet helemaal in mijn slaapkamer. Ik zou zeggen:" hup, in de benen  en oplossen die ellende”. Het is geregeld wat bij KPN. 


Sinds vrijdagavond 7 januari is dit probleem er al. Nu op zondag nog steeds. Restart  uitloggen en inloggen helpt niet. Wat is de status ? 


Sinds vrijdag ook hier gedeeltes van ondertiteling die niet weer gegeven wordt, reset heeft niet geholpen, chromecast werkt probleemloos


Het onderzoek loopt nog. Zodra er meer informatie is zullen we het hier met jullie delen. Tot die tijd kan je wellicht via de app of online naar Netflix kijken. De ondertiteling loopt daar wel goed mee. Onze excuses voor ongemak. 


Het is leuk dat een Provider Netflix/prime/videoland via de ontvanger aanbied. Maar hier wil je toch niet continu afhankelijk van blijven? Laat ze zich lekker met de lineaire zenders bemoeien. Investeer in kwalitatief goed beeld voor de mensen die een ontvanger willen gebruiken. Zorg daarnaast voor een degelijke lineaire tv app. Blijf dit ondersteunen. En neem streamingsopties als randzaken. Tuurlijk, elke provider gaat er tegenwoordig in mee, om toch zoveel mogelijk klanten verschillende diensten te kunnen bieden.  

Maar wil je gewoon probleemloos zonder gedoe of problemen streamen, en regelmatig updates krijgt maar je hebt geen geschikte smart tv. Dan zijn er natuurlijk legio andere mogelijkheden om te kunnen kijken tegenwoordig,.. De meest eenvoudige streaming apparaten met Android tv ondersteunen al jaren probleemloos dit soort apps. 

Kleine investering, maar je krijgt er wel heel veel voor terug. 


Alles al geprobeerd opnieuw ontvanger geïnstalleerd update geïnstalleerd niets helpt, is behoorlijk irritant vooral bij niet Engelse series


De ondertiteling van Netflix is niet volledig

We ontvangen op dit moment van meerdere klanten de klacht dat de ondertiteling van Netflix niet volledig is. Dit is alleen het geval bij kijken via de tv-ontvanger, als je Netflix kijkt op een andere manier, krijg je wel de volledige ondertiteling te zien.

 

Status

We hebben een melding doorgezet naar de technische dienst. Zodra we een update hebben met betrekking tot deze vermoedelijke storing, zullen we dat in dit topic plaatsen!

Al jaren verhoogd KPN het abonnementsgeld onder het mom van het leveren van nog betere service. Dan mag en moet dit toch niet kunnen gebeuren? Beetje jammer KPN!


Ik heb vandaag mijn vaste computer moeten verplaatsen naar de salon tafel, maar dat is verre van prettig.

@Cindy2502 

Dat is inderdaad niet optimaal, zeker het interne geluid van een laptop niet. Heeft je laptop een hdmi uitgang? Dan kan je 'm gewoon met je tv verbinden.

Maar…. heb je geen moderne smart-tv? Met de Netflix app gewoon daarin? Dat is dan het eenvoudigs. I.v.m. de vele problemen die er steeds weer zijn met de apps in de ontvanger ben ik al 1½ jaar geleden uitgeweken naar de app in de televisie. Bevalt prima.

Verder werkt het ook via de app in smartphone en tablet, ook met chromecast (geïntegreerd in moderne Philips of Sony tv). Via laptop ook: geopend in Google Chrome kan je ook Chromecast gebruiken.


Ik zit bij Ziggo, en heb daar sinds gisterenavond ook last van. Vandaag nog niet opgelost, helaas 


Ik heb vandaag mijn vaste computer moeten verplaatsen naar de salon tafel, maar dat is verre van prettig.

@Cindy2502

Dat is inderdaad niet optimaal, zeker het interne geluid van een laptop niet. Heeft je laptop een hdmi uitgang? Dan kan je 'm gewoon met je tv verbinden.

Maar…. heb je geen moderne smart-tv? Met de Netflix app gewoon daarin? Dat is dan het eenvoudigs. I.v.m. de vele problemen die er steeds weer zijn met de apps in de ontvanger ben ik al 1½ jaar geleden uitgeweken naar de app in de televisie. Bevalt prima.

Verder werkt het ook via de app in smartphone en tablet, ook met chromecast (geïntegreerd in moderne Philips of Sony tv). Via laptop ook: geopend in Google Chrome kan je ook Chromecast gebruiken.

Hoi Peter, ik heb een vaste iMac, desktop, geen laptop, dus is het geluid wat beter en het scherm wat groter. Alleen het is een hele verhuizing vooral als ik hem ook nodig heb op mijn bureau. En ik heb geen smart tv helaas. Ik hoop op een snelle oplossing ;)


De ondertiteling loopt achter van Netflix en de helft wordt maar vertaald. Ik heb dit probleem al een paar dagen, afsluiten en opnieuw inloggen helpt niks. Kan dit opgelost worden?

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


De ondertiteling van Netflix is niet volledig

We ontvangen op dit moment van meerdere klanten de klacht dat de ondertiteling van Netflix niet volledig is. Dit is alleen het geval bij kijken via de tv-ontvanger, als je Netflix kijkt op een andere manier, krijg je wel de volledige ondertiteling te zien.

 

Status

We hebben een melding doorgezet naar de technische dienst. Zodra we een update hebben met betrekking tot deze vermoedelijke storing, zullen we dat in dit topic plaatsen!

Hier hetzelfde probleem helaas. Een volledige reset heeft niet geholpen, zoals bij anderen ook het geval is. Ik hoop dat het probleem snel wordt opgelost. 


Ondertiteling Netflix niet volledig... is er wat aan te doen ?

 


Ook hier dezelfde problemen. Alle mogelijkheden geprobeerd van resetten tot opnieuw inloggen. Duurt nu al het hele weekend. Als het netwerk plat ligt, lopen ze wel wat harder, maar nu………


sinds 2 dagen heb ik dat ook. reset gedaan maar dat helpt niet

 


Reset werkte bij mij ook niet! 


Hier ook al problemen met de ondertiteling.

Uitgelogd en ingelogd, kastje uit en aan. Helaas geen resultaat


Er is een storing. In dit centrale topic :point_down: houdt KPN jullie op de hoogte.