Skip to main content

De ondertiteling van Netflix is niet volledig

We ontvangen op dit moment van meerdere klanten de klacht dat de ondertiteling van Netflix niet volledig is. Dit is alleen het geval bij kijken via de tv-ontvanger, als je Netflix kijkt op een andere manier, krijg je wel de volledige ondertiteling te zien.

 

Update 10-01-2022 15:45: Het probleem is opgelost.

Mocht je nog problemen ervaren herstart/reset dan vooral je TV ontvanger. 
Excuses voor het ongemak!

@KPN maakt het nog uit wat voor ontvanger je hebt? Ik heb een hmb2260 en heb dit probleem ook al bijna een week. Gisteren gemeld bij netflix en dit probleem is daar ook bekend. Wanneer is er een oplossing?


Hier ook onvolledige ondertiteling op Netflix! Via kpn kastje 

 


Zelfde probleem sinds een aantal dagen. Resetten helpt niet. :pensive:


Bij mij hetzelfde probleem, is er al een planning hoe lang dit gaat duren?


@kpn, alleen hier al bijna 50 reacties, dat zijn dus alleen de mensen die dit forum hebben gevonden. Zet dat eens in perspectief..... Jullie laten lang op je wachten met voortgang en tussentijdse updates!

Slechte service!👎


Ik denk dat we (kpn gebruikers) allemaal hetzelfde probleem hebben en alleen @Kpn in samenwerking met Netflix kan oplossen. Alle “oplossingen” van onze kant zijn overbodig. 


@Kpn graag een oplossing voor dit probleem, duurt al te lang!


Vanavond de derde avond waarop de ondertiteling bij Netflix niet goed werkt. Erg vervelend. Hoe lang gaat dit nog duren?


Waardeloos.  Al twee dagen last van ondertiteling die regelmatig weg valt.

Is dat een KPN probleem? Of zit het bij Netflix? 

Geen enkele reset helpt.

Graag een oplossing, want op deze manier is het echt niet te doen.


Probleem ligt absoluut bij de app. Bij kijken via laptop of smartphone is de ondertiteling wel volledig.


Ik neem aan een kpn-probleem want doet zich alleen voor bij kpn-klanten die via de televisie kijken.. toch? Geen probleem als je op je tablet of mobiel naar Netflix gaat. 
Ergo KPN? Hoe luidt deze kwestie en hoe lossen jullie het op en belangrijk: wanneer????


Goedenavond allen,

We hebben een melding over de halfbakken ondertiteling doorgezet naar de technische dienst, zodat dit onderzocht kan worden. Aangezien dit probleem zich alleen voor lijkt te doen bij kijken via de KPN tv-ontvanger, wil ik jullie de tip geven om, indien mogelijk, op een andere manier (app/Chromecast) naar Netflix te kijken, tot dit euvel verholpen is!

Beste Maja,

Dankjewel voor je reactie. 
Mooi dat je gister met een tijdelijke oplossing kwam. Het probleem speelt al wel langer dan gister. Correct dat het probleem zich voordoet bij de KPN ontvanger en niet bij de app/Chromecast. Een melding hebben jullie niet ontvangen maar meerdere. Het is jammer dat er zoveel tijd overeen gaat voordat het euvel is verholpen en je geen update geeft over het verloop Maja. 
De serie die ik volg is op deze manier onmogelijk om te kijken, geen reactie over het verloop van de probleemoplossing is ook bijzonder onprettig.  
Al is het maar om te laten weten dat de technische dienst ondertussen bezig is om het probleem op te lossen en het niet alleen is ‘doorgezet’?
 


Ook bij ons onvolledige ondertitels bij Netflix sinds een aantal dagen. Reset van de TV Ontvanger helpt niet. Ook Experia box uit zetten en weer opstarten leverde niks op. Gaarne probleem snel op lossen.


Na het doorzetten door mijn collega, is de technische dienst inderdaad bezig met het oplossen van deze verstoring @Jeetjemineetje 


Ook bij mij ontbreken af en toe ondertitels. Ook ik heb alles gereset maar geen verbetering. Gaarne snel oplossen.


@forumhaan  @MayaZelf  @Tom_Warrior  @Pietje1 @Linda Vd Wal Ik heb jullie reacties samengevoegd met dit topic. Er speelt op dit moment een storing met de ondertiteling van Netflix. Er wordt aan gewerkt door onze Technische Dienst. Houd dit topic in de gaten voor updates, zo gauw er meer bekend is delen we het hier.


@forumhaan  @MayaZelf  @Tom_Warrior  @Pietje1 @Linda Vd Wal Ik heb jullie reacties samengevoegd met dit topic. Er speelt op dit moment een storing met de ondertiteling van Netflix. Er wordt aan gewerkt door onze Technische Dienst. Houd dit topic in de gaten voor updates, zo gauw er meer bekend is delen we het hier.

Thanks!


Ook bij ons dit probleem, hoop dat het snel is opgelost @Kpn 


De ondertiteling van Netflix is niet volledig

We ontvangen op dit moment van meerdere klanten de klacht dat de ondertiteling van Netflix niet volledig is. Dit is alleen het geval bij kijken via de tv-ontvanger, als je Netflix kijkt op een andere manier, krijg je wel de volledige ondertiteling te zien.

 

Status

We hebben een melding doorgezet naar de technische dienst. Zodra we een update hebben met betrekking tot deze vermoedelijke storing, zullen we dat in dit topic plaatsen!

Ook problemen inderdaad en al gebeld met Netflix maar ligt dus bij jullie. Hopelijk snel opgelost want erg onhandig bij Spaanse series.


Zelfde probleem hier. Al paar dagen last van. Probleem zit in de KPN ontvanger.


Ik heb ook de tv box een frisse reset gegeven, router aan en uit gehad. Maar heb nog steeds geen volledige ondertiteling. Gezien alle reacties hier, ben ik dus niet de enige. Ik heb al contact met Netflix gehad, maar t probleem ligt niet bij Netflix. Hoop dat er snel een oplossing komt. Bij een Engelstalige serie gaat t allemaal redelijk. Maar een deense of finse serie wordt t toch wel vervelend om t goed te kunnen volgen.


Klopt, heb gisteren een uur met de klantenservice van Netflix gechat. Reset heeft geen nut, het probleem ligt bij Netflix. Heb een klachten formulier van ze gekregen dat ik moet insturen naar de desbetreffende afdeling. Ik houd je op de hoogte

 

 

Ligt het probleem nu toch bij Netflix? Ik dacht begrepen te hebben bij KPN?


Klopt, heb gisteren een uur met de klantenservice van Netflix gechat. Reset heeft geen nut, het probleem ligt bij Netflix. Heb een klachten formulier van ze gekregen dat ik moet insturen naar de desbetreffende afdeling. Ik houd je op de hoogte

 

 

Ligt het probleem nu toch bij Netflix? Ik dacht begrepen te hebben bij KPN?

Volgens mij is het probleem opgelost. Ik moest vanochtend alles even uitzetten (router, tv kastje), omdat het allemaal vast liep of iets dergelijks. Maar als ondertiteling is terug. Dus misschien even alles Reset geven….


Nee hoor bestaat nog steeds, heb net nog serie gekeken en nog steeds waardeloos


Nee hoor bestaat nog steeds, heb net nog serie gekeken en nog steeds waardeloos

Heb je de router EN het tv kastje al 20 sec uitgezet met de aan/uit knop? Bij mij is het echt opgelost.