Skip to main content

Ik kijk regelmatig tv op mijn windows laptop via Kpn itv. Omdat er voor windows geen app aanwezig is kijk ik via mijn browser (Edge).

Tv uitzendingen kan ik prima bekijken maar als ik een opgenomen programma afspeel dan hapert de opname regelmatig. Het beeld en het geluid vallen dan 1 of 2 seconden stil! Daarna gaat het afspelen weer verder. Even later gebeurt weer hetzelfde. Is knap irritant, vooral als je een film wilt bekijken en om de 50 seconden valt het stil!!

Het gebeurt zowel met de wifi als met de bekabelde aansluiting. 

Wellicht zijn er anderen die hetzelfde probleem hebben en weet iemand een truc om dit op te lossen…

Bij voorbaat dank!

 

 

Van harte welkom op ons forum @AnneWolf. 

Ik snap dat het irritant is als je je opnames niet goed bekijken kunt. Het gaat alleen mis bij de opnames, live tv kijken gaat wel goed lees ik. Kan je jouw opnames wel goed bekijken via de tv-ontvanger? Heb je het op de laptop al geprobeerd met een andere internetbrowser? Denk aan bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Het kan ook helpen om de tijdelijke internetbestanden en cookies in Edge te verwijderen. Start voor de zekerheid je laptop daarna opnieuw op, en probeer het nog eens.Â