Skip to main content

Hallo ik ben ook net een nieuwe klant van kpn

deze week alles aangesloten en ook al opnames gedaan

ik vind het zeer vreemd dat series van bbc niet via de app af te spelen valt 

rechten lijkt mij raar aangezien bij de concurrent wij hier geen last van had
ik hoor graag wanneer dit mogelijk gemaakt wordt bij KPN APP

Opnames van de BBC (1 en 2) zijn in de app af te spelen, @Han van rijn. Of gaat het om BBC First?

Die opnames zijn alleen via de Box af te spelen.

Inderdaad. Alleen vanwege de opnames van BBC First, bij mij bijna de helft van de opnames, gebruik ik maar op 1 andere tv de app. Van de 3 tv's. TV 1 en 2 hebben de app wel, maar daar is het meer back-up / reserve.

Voor het (meest gebruikte) hoofdtoestel levert kpn de ontvanger. Voor de slaapkamer (2e tv) beveelt kpn de app aan. https://www.kpn.com/thuis/smart-tv-app

Opnames van de BBC (1 en 2) zijn in de app af te spelen, @Han van rijn. Of gaat het om BBC First?

Die opnames zijn alleen via de Box af te spelen.

Bedankt voor de reactie en het gaat inderdaad over BBC First

Het antwoord is wat ik al aangaf dat de series van first alleen via tv afgespeeld kan worden.

mijn vraag is wanneer gaat KPN dit aanpassen dat de series ook op de app bekeken kan worden

in mijn melding gaf ik ook aan dat dit bij de collega concurrent wel mogelijk is dus KPN regel dit lijkt mij

Dat gaat KPN niet aanpassen @Han van rijn.

Hi Han van Rijn, welkom op onze community. 

Fijn om te zien dat de medegebruikers jou al hebben geïnformeerd. Dit heeft inderdaad met rechten te maken, die hebben wij niet. Op korte termijn gaat dit helaas niet veranderen. Mocht dit in de toekomst gebeuren, dat zullen wij dit communiceren. 

Reageer