Skip to main content
Beantwoord

Opnieuw inloggen en betalen voor Netflix na foutmelding en reset

• May 4, 2025
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

Hallo ik had foutmelding 143 en heb mijn modem en alles moeten resetten, heel vervelend, maar niet alleen dat, als ik nu Netflix opstart moet ik me weer opnieuw aanmelden en dus betalen, terwijl ik al een abonnement heb op Netflix, hoe los ik dit op??

Beste antwoord door Joep1965

Als u zich aanmeldt met uw gebruikersnaam en wachtwoord wat u al had voor netflix dan kunt u gewoon weer netflix gebruiken. Er wordt dan geen nieuw abonnement geactiveerd. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 4, 2025

Als u zich aanmeldt met uw gebruikersnaam en wachtwoord wat u al had voor netflix dan kunt u gewoon weer netflix gebruiken. Er wordt dan geen nieuw abonnement geactiveerd. 

Oké zal het proberen. Dank u.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 5, 2025

Je moet niet kiezen voor aanmelden, maar voor inloggen.

Dus kies voor inloggen en vul je gebruikersnaam (mail adres) en wachtwoord in.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Helen de Priester. Na een reset hoef je inderdaad geen nieuw abonnement af te sluiten, dat had je immers al. Als je inlogt met jouw account moet dat voldoende zijn. Als het inloggen niet lukt kan je een wachtwoord reset bij Netflix zelf aanvragen via deze stappen: Je wachtwoord wijzigen of resetten.

Bedankt allemaal het is inmiddels gewoon gelukt. Weet ik dat voor een volgende keer.

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het gelukt is. Veel kijkplezier weer dus!