Skip to main content

Sinds een paar maanden problemen met opstartwn van Netflix via de tv ontvanger van KPN kanaal 201. Opstarten via de rode knop moet minimaal vier keer en als je geluk hebt en het start eindelijk, is er geen geluid. Stekkers eruit is de enige oplossing en dan doet het het wel. Ga ik een uur later weer inloggen hetzelfde probleem. Streamen via chromacast en apps geen probleem. Enig idee?

En als je het via “apps op tv” doet va het menu van de kpn ontvanger? Of met de Netflix knop op de afstandsbediening?

Streamen via chromacast en apps geen probleem.

Tja, waarom doe je dat niet? Want via de Arris VIP2952 en Arcadyan HMB2260 vind ik het ook niet echt lekker. Die boxjes zijn ook nooit gemaakt voor apps.


Hi

 

bovenste twee opties deden het altijd en nu dus opeens niet meer. Streamen kan idd ook. 


Zet de ontvanger eens minimaal 1 minuut uit met de schakelaar achterop. ( tenzij je eco stand-by gebruikt want dan is ie al stroomloos op de IR ontvanger na).

Dit leegt het werkgeheugen. 


Hi al meerdere keren gedaan. Het werkt dan even maar daarna niet meer. Hopelijk een tijdelijke hickup 😄 bedankt voor het meedenken!


Tja… jammer.

Maar als je een Arris VIP2952 of Arcadyan HMB2260 hebt zou ik adviseren gewoon lekker zelf een streaming apparaat(je) te kopen. Tenzij je een smart-tv hebt. Hier op eentje uit 2017 nog werkende Netflix app.

Goedkoopst de Chromecast HD met afstandsbediening en Google-TV (uitwisselbaar met Android-TV).

https://www.coolblue.nl/product/912778/google-chromecast-hd-met-google-tv.html

Er is ook een 4k versie maar doorgaans is (voor mij althans) HD kwaliteit voldoende. 

HD versie ~ € 39,99

4k versie ~€ 61,99